تعرض به زنان و دختران ایرانی در کنسرت خوانندگان لس آنجلسی در اربیل+عکس و فیلم

به گزارش دیارمیرزا، کنسرت ابی، منصور و جمشید که بنا بود ۶ فروردین در اربیل عراق برگزار گردد به خشونت کشیده شد و ناتمام ماند. این درحالی است که دولت اقلیم کردستان با صرف هزینه های فراوان و البته لغو دریافت ویزا و نظایرآن برای ورود به این منطقه تمام تلاش خود را می کند […]

به گزارش دیارمیرزا، کنسرت ابی، منصور و جمشید که بنا بود ۶ فروردین در اربیل عراق برگزار گردد به خشونت کشیده شد و ناتمام ماند.33792_282

این درحالی است که دولت اقلیم کردستان با صرف هزینه های فراوان و البته لغو دریافت ویزا و نظایرآن برای ورود به این منطقه تمام تلاش خود را می کند تا از دریچه جذب توریسم فساد و کنسرت هایی ازین دست درآمد کلان و هنگفتی را ازآن خود کند.
در همین رابطه برخی سایتها از کتک خوردن شدید منصور یکی ازین خوانندگان فاسد لس آنجلسی خبر داده اند. گفته شده که یکی از جوانان کرد عراقی با زدن سیلی به این خواننده لس آنجلسی وی را از صحنه به بیرون راند. ابی نیز دیگر خواننده ای که با تبلیغات انبوه ماهواره های فارسی زبان و جریانی فعال از مجریان تورهای نوروزی قرار بود مشتری برای ترانه های خود پیدا کند ،روی صحنه حاضر نشده است.
در ادامه مردم با حمله به صحنه اجرا، سازهای موسیقی را شکسته و آنها را به میان حاضران پرت کردند.
خبر تاسف بار اینکه برخی زنان و خانواده های ایرانی شرکت کننده در این کنسرت با لباس های نه چندان مناسب از سوی جوانان اربیلی مورد تعرض قرار گرفته و با لباس های پاره و تن عریان از این کنسرت بیرون آمده یا مجبور به فرار شده اند.
هتاکی جوانان در مقابل چشمان نیروهای پلیس به زنان و دختران ایرانی، دل هر ایرانی را در اربیل آزرد.
به گفته خبرنگار بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق نماینده های مسئولان حزب دموکرات کردستان عراق هم در این کنسرت حضور داشتند. 33763_149
پلیس با حمله به حاضران در این کنسرت به وسیله شوکر آنها را پراکنده کرده است.

کنسرت خواننده‎های لس آنجلسی بنام‎های ابی، جمشید و منصور در اربیل روز سه شنبه با حمله مردم به این خواننده ها به خشونت کشیده شد و یکی از این خواننده ها به نام منصور بشدت کتک خورد و ابی هم جرات نکرد که به روی صحنه بیاید.

 

 

به نحوی که یکی از جوانان کرد عراق با زدن سیلی به گوش این خواننده لس آنجلسی وی را از صحنه به بیرون راند.

در ادامه مردم با حمله به صحنه اجرا ساز های موسیقی را شکستند و آنها ربا به میان مردم پرت کردند.از سوی دیگر زنان شرکت کننده در این کنسرت که متاسفانه ایرانی بودند از سوی جوانان اربیل مورد تعرض قرار گرفتند و با لباسهای پاره وتن عریان از این کنسرت بیرون آمدند. عده ای هم که تا توان داشتند فرار کردند تا مورد ضرب وشتم قرار نگیرند.

این در حالی بود که نماینده های مسئولین حزب دمکرات کردستان عراق هم در این کنسرت حضور داشتند.
در خاتمه پلیس با حمله به مردم بوسیله شوکر آنها را پراکنده کرد.

منبع: رویداد

Share