تشکیل مرکز ترویج فرهنگ قرآنی شهرداری رشت

به گزارش دیارمیرزا به نقل از دیار باران، مرتضی عاطفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ و معرفت دینی همواره از دغدغه‌ها و موضوعات مورد توجه مدیریت شهری است، اظهار کرد: توسعه فضاهای دینی با محوریت قرآن کریم از مهم‌ترین موضوعاتی است که مورد توجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت است. وی ترویج […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از دیار باران، مرتضی عاطفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ و معرفت دینی همواره از دغدغه‌ها و موضوعات مورد توجه مدیریت شهری است، اظهار کرد: توسعه فضاهای دینی با محوریت قرآن کریم از مهم‌ترین موضوعاتی است که مورد توجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت است.کلاس قرآن

وی ترویج فرهنگ ناب قرآن کریم در زندگی روزمره شهروندان و کاربردی کردن آیات قرآن در تمامی شئون زندگی مردم و افزایش معنویت در فضای شهر رشت را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در این راستا مرکز ترویج فرهنگ قرآنی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تشکیل شده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، با اشاره به اینکه ترویج مفاهیم دینی همیشه از موضوعات مورد توجه مدیریت شهری است، افزود: با این رویکرد توسعه فضاهای دینی با محوریت قرآن از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه مدیریت فرهنگی شهرداری رشت است.

عاطفی با اشاره به برنامه‌های شهرداری رشت در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی در شهر رشت، گفت: برای ترویج فرهنگ قرآنی و عملی کردن آن در زندگی آحاد مردم نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منظم است.

وی نگاه حاکم بر مدیریت شهرداری رشت را نگاهی فرهنگی عنوان کرد و گفت: حمایت‌های انجام شده در این موضوع سبب ایجاد فضایی مناسب برای توسعه فرهنگ قرآنی و دینی شده است.

این مسئول هدف از ایجاد مرکز ترویج فرهنگ قرآنی سازمان فرهنگی شهرداری رشت را  ترویج مفاهیم قرآن کریم در تمام شئون زندگی شهروندان رشت و معنویت افزایی فضای شهری دانست.

Share