تذکرات کتبی نمایندگان رشت و لاهیجان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش دیارمیرزا تذکرات کتبی نمایندگان  رشت و لاهیجان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد  که به این شرح است:  ندیمی، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت توقف راه‌آهن غرب کشور از اسلام‌آباد به قصرشیرین و خسروی مصوب سفر مقام معظم رهبری که دارای مصوبه هیئت وزیران […]

به گزارش دیارمیرزا تذکرات کتبی نمایندگان  رشت و لاهیجان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد  که به این شرح است:

 ندیمی، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت توقف راه‌آهن غرب کشور از اسلام‌آباد به قصرشیرین و خسروی مصوب سفر مقام معظم رهبری که دارای مصوبه هیئت وزیران نیز است، تذکر دادند.

 کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص مشکلات مدیریت شهری کلانشهر رشت با توجه به دستگیری چند نفر از اعضای این شورا تذکر داد.

 

 کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رئیس ‌جمهور در خصوص علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا تذکر داد.

 

 کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص برخورد نامناسب با جوانان طرفدار فوتبال در مسابقه داماش و پرسپولیس تذکر داد.

 

 ندیمی نماینده لاهیجان به رئیس جمهور در خصوص دستور بازنگری مصوبه ۱۱/۱/۹۲ کارگروه چای و برنج به ویژه بندهای مرتبط در موارد قیمت برگ سبز، نحوه خرید کارخانجات و حواله‌های وارداتی تذکر داد.

Share