آخرین خبرها از انتخابات ریاست جمهوری

تبیین خط مشی و خطوط قرمز ستادهای قالیباف

مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت گفت: تعداد زیادی از دانشجویان و جوانان فعال در عرصه‌های مختلف که تمایل بالایی به حمایت از گفتمان ائتلاف پیشرفت داشتند در قالب «ستاد جوانان حامی ائتلاف پیشرفت» اعلام حمایت کردند. مسئولیت این ستاد بر عهده علی هاشمی است.

به گزارش دیار میرزا به نقل از دیارباران حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: هفته آینده معرفی اصلح از سوی جبهه پایداری در حضور و با سخنرانی آیت‌الله مصباح صورت خواهد گرفت.

ولایتی به استان اصفهان سفر می‌کند

علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف سه‌گانه یا پیشرفت اصولگرایان چهارشنبه ۲۸ فروردین به استان اصفهان سفر می‌کند. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در این سفر با علماء، روحانیون، نخبگان، فرهیختگان و فعالان علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد. دیدار با حضرات آیات عظام فقیهی ایمانی، طباطبایی، ناصری و مظاهری و عیادت از مهندس علی‌اکبر پرورش وزیر اسبق آموزش و پرورش نیز از برنامه‌های سفر ولایتی به اصفهان است.

تبیین خط مشی و خطوط قرمز ستادهای قالیباف

رضا شیران خراسانی قائم‌مقام جمعیت «پیشرفت و عدالت ایران اسلامی» و رئیس ستادهای مردمی قالیباف روز گذشته با هدف تشکیل شورای راهبردی ستادهای مردمی استان خراسان جنوبی و دیدار با جمعی از ایثارگران و نخبگان به بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی سفر کرد. سعید امینی‌نسب دبیر استانی «جمعیت پیشرفت و عدالت خراسان جنوبی» با اشاره به سفر قائم مقام این جمعیت به استان خراسان جنوبی گفت: پس از حضور آقای شیران در استان و بحث و رایزنی بر سر تشکیل شورای راهبردی ستادهای مردمی استان خراسان جنوبی، در نهایت بعدازظهر روز گذشته این شورا با حضور چهره‌های مطرح اصولگرا و ایثارگران استان تشکیل شد. مرتضی طلایی دبیرکل جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی است.

ستاد جوانان حامی ائتلاف پیشرفت تشکیل شد/اعلام حمایت بسیاری از مجموعه‌ها از ائتلاف

مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت گفت: تعداد زیادی از دانشجویان و جوانان فعال در عرصه‌های مختلف که تمایل بالایی به حمایت از گفتمان ائتلاف پیشرفت داشتند در قالب «ستاد جوانان حامی ائتلاف پیشرفت» اعلام حمایت کردند. مسئولیت این ستاد بر عهده علی هاشمی است.

باقری لنکرانی؛ کاندیدای نهایی جبهه پایداری

دکتر کامران باقری لنکرانی به‌زودی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری معرفی خواهد شد. ۱۵ تن از مدیران سابق وزارت بهداشت و درمان اخیرا در دیدار با لنکرانی اعلام کرده‌اند در حمایت از وی بصورت جدی وارد صحنه خواهند شد.

محصولی به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه قم سخنرانی می‌کند

صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم، عصر فردا در این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

دعوت جمعی از نخبگان علمی کشور از واعظ زاده برای کاندیداتوری ریاست جمهوری

جمعی از نخبگان و مدیران علمی کشور از دکتر صادق واعظ زاده برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. در این جمع که مابین آنان برترین دانشمندان کشورهای اسلامی، چهره های ماندگار، مدیران موفق و برجسته علم و فناوری و مسئولان موفق ترین شرکت های دانش بنیان حضور دارند، بیانیه ای برای مردم مسلمان و دانشگاهیان و حوزویان کشور به شرح زیر ارائه دادند.

حسین موسویان عضو ستاد حسن روحانی شد

حسین موسویان عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای دید و بازدید نوروز، از آمریکا به تهران بازگشته است. وی یکی از اعضای ستاد حسن روحانی است که قرار است در حوزه‌های هسته‌ای و بین‌الملل به وی مشاوره و کمک کند.

نظر سعید حجاریان درباره کاندیداتوری خاتمی

سعید حجاریان با انتقاد از فرصت‌سوزی خاتمی گفته است: “وی در حال بازی‌کردن نقش مهندس بازرگان در اوایل انقلاب است که برای محبوب‌ماندن از صحنه سیاست کنار کشید. بازرگان در انتخابات دور چهارم ریاست جمهوری هم ثبت نام کرد اما به دلیل رد صلاحیت بدون کمترین اعتراضی برای همیشه از قدرت کناره گرفت. خاتمی هم می‌خواهد محبوب و ملوس، مثل بازرگان در تاریخ سیاسی کشور بماند.”

جهانگیری؛ گزینه مطلوب اصلاح‌طلبان

در جلسه اصلاح‌طلبان از جهانگیری به عنوان گزینه مطلوب نام برده شده است چرا که وی رابطه خوبی با نظام دارد.برادر دو شهید است.مشکلات حسن روحانی را با اصلاح‌طلبان ندارد.در جبهه اصلاحات گوش‌کنتر از بقیه کاندیداهاست.هم مورد اعتماد مجمع روحانیون و هم کارگزاران است.احتمال تأیید صلاحیت وی بالاست.

متکی در جمع اصولگرایان کرمان سخنرانی می‌کند/ دعوت از محسن رضایی برای پیوستن به ائتلاف پنج‌گانه

منوچهر متکی عضو ائتلاف ۵گانه، نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و وزیر امور خارجه سابق کشورمان صبح امروز به منظور سفری دو روزه وارد استان کرمان شد و در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مردم ، خانواده‌های شهدا و جمعی از نخبگان سیاسی استان قرار گرفت.متکی امروز به دعوت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در نشست بزرگ اصولگرایان کرمان سخنرانی خواهد کرد .

خبر دیگری در زمینه فعالیت‌های انتخاباتی متکی حاکیست، وی در نامه‌ای ضمن دعوت از محسن رضایی بر پیوستن وی به ائتلاف پنج‌گانه تأکید کرد.

محمد سعیدی‌‌‌کیا امروز به دانشگاه اصفهان می‌رود

سیدصادق علامه مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به آغاز نشست‌های انتخاباتی در دانشگاه اصفهان از امروز، گفت: سعیدی‌کیا نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر امروز برای ارائه نظرات خود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری به دانشگاه اصفهان می‌رود.

تهیه منشور اخلاق انتخاباتی از سوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف

ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف منشور انتخاباتی را در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدوین و تهیه کرده است.

محمدرضا باهنر: مصلحت نیست هاشمی به عرصه انتخابات بیاید/ به احمدی‌نژاد رأی نداده‌ام

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصلحت نیست، هاشمی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بیاید.

آل اسحاق:اگر رییس جمهور شوم نظام بانکی کشور را متحول خواهم کرد

یحیی آل اسحاق در نشستی خبری که در محل دفتر حزب موتلفه در مشهد برگزار شد، با اشاره به نظام بانکی در کشور به عنوان جدی‌ترین بحث اقتصادی ، اظهار کرد: اگر رییس جمهور شوم نظام بانکی کشور را متحول خواهم کرد.

کواکبیان: شعار دولتم اخلاق با شعار زنده باد اصلاحات است

مصطفی کواکبیان رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به اینکه در همین یک سال گذشته به حزب مردم‌سالاری که از بنیانگذاران اصلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از بدو تاسیس تاکنون بوده است، لقب اصلاح‌طلب بدلی دادند،گفت: جالب است که جناح‌های اصولگرا و دولتی برای ایجاد اختلاف تا می‌توانستند بر شیپور اصلاح‌طلب بدلی،دمیدند و متاسفانه برخی از مدعیان اصلاح‌طلبی نیز با جناح راست همکاری کردند. اما باید از امثال غلامحسین کرباسچی تشکر کنیم که در یک موضع‌گیری بسیار منطقی و بجا، ثابت کردند که در میان اصلاح‌طلبان با سابقه اساسا اصلاح‌طلب بدلی نداریم.

احمدزاده کرمانی: بوی انحراف نمی دهم/ معاون اولم صالحی و رنگ انتخاباتی‌ام قرمز است

معاون سابق رئیس‌جمهور ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات یازدهم، کابینه خود را نیز معرفی کرد. این معاون سابق احمدی نژاد همچنین در ادامه نشست خود با خبرنگاران کابینه دولت خود را به شرح زیر معرفی کرد: وزیر امور خارجه: سعید جلیلی، وزیر نفت: پرویز فتاح و وزیر اطلاعات حسین طائب.

آغاز رایزنی جبهه پیروان با جامعتین

محسن کوهکن مسئول ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: این جبهه به منظور حضور منسجم و معرفی یک گزینه واحد برای انتخابات ریاست‌جمهوری رایزنی‌های خود را با جامعتین آغاز کرده است.

Share