تامینی : نظرسنجی‌ها حکایت از اقبال گسترده مردمی به قالیباف دارد

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نظر شخصی بنده این است که مصداق فرمایشات رهبری آقای قالیباف است. چراکه رهبری معتقدند فردی با توانایی کار اجرایی بالا که نقاط ضعف دولت های قبلی را نداشته و نقاط قوت آنها را با خود همراه کند باید سر کار بیاید. […]

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نظر شخصی بنده این است که مصداق فرمایشات رهبری آقای قالیباف است. چراکه رهبری معتقدند فردی با توانایی کار اجرایی بالا که نقاط ضعف دولت های قبلی را نداشته و نقاط قوت آنها را با خود همراه کند باید سر کار بیاید. از همین رو آقای قالیباف که تند در کار اجرایی در شهرداری تهران نشان دادند که توانایی بالایی دارند،بهترین مصداق این سخن رهبری هستند.tamini

حسن تامینی لیچانی  با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: نظرسنجی ها هم نشان می دهد که مردم اقبال بیشتری به ایشان دارند. مردم معتقدند که قالیباف بهتر می تواند در جهت نظام، حمایت از ولایت و حفاظت از خون شهدا قدم بردارد و نوع نگاهی هم که ایشان دارند، نشان می دهد که توانایی خروج کشور از بحران های موجود را دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود، حمایت از ائتلاف پیشرفت را جزو کارهای عمده شورای سیاست گذاری و راهبردی حماسه سیاسی دانست و افزود: موضوع ائتلاف کار بسیار شایسته و پسندیده ای است و بنده بنا بر نظر شخصی خودم بهتر می دانم که ائتلاف های دیگر نیز به ائتلاف پیشرفت پیوسته و از گزینه اصلح حمایت کنند.

وی همچنین به ماجرای تشکیل شورای سیاست گذاری و راهبردی حماسه سیاسی در مجلس با حضور جمعی از نمایندگان اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۲ حاوی نکات مهم و ارزشمندی بود، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تعطیلات نوروز دور هم جمع شده و با هدف تحقق حماسه سیاسی گروهی تشکیل دادیم تا بهتر بتوانیم از رهنمودهای رهبر انقلاب حمایت کنیم.

نماینده مردم رشت تاکید کرد: در این شورا دو بحث اساسی مورد توجه قرار گرفت. اول اینکه در مجلس فراکسیونی در این راستا تشکیل شود و دوستان مقدمات انجام این را انجام می دهند. دوم اینکه کارهای عملیاتی برای تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبر انقلاب انجام گیرد. از همین رو به دنبال انتخاب فرد اصلح هستیم تا بتوانیم از وی حمایت کنیم.

تامینی لیچانی در بخش پایانی اظهارات خود تصریح کرد: فرمایشات رهبری در این شورا در حال بررسی است و بیانیه ای در این زمینه تنظیم شده مفاد اصلی آن در حمایت از رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه حماسه سیاسی است که بیش از ۲۵۰ نفر از نمایندگان این بیانیه را امضا کردند.

Share