تامینی حضورش در استادیوم برای حمایت از اشخاص را تکذیب کرد

به گزاش دیارمیرزا حسن تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی شائبه حضورش در ورزشگاه عضدی در بازی تیمهای داماش و تراکتورسازی به جهت حمایت از فرد خاصی را تکذیب نمود. پس از آنکه در فضاهای مجازی و در بین مردم و هواداران داماش این مساله مطرح گردید که حسن تامینی نماینده رشت در مجلس […]

به گزاش دیارمیرزا حسن تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی شائبه حضورش در ورزشگاه عضدی در بازی تیمهای داماش و تراکتورسازی به جهت حمایت از فرد خاصیIMG_2jpg2 را تکذیب نمود.

پس از آنکه در فضاهای مجازی و در بین مردم و هواداران داماش این مساله مطرح گردید که حسن تامینی نماینده رشت در مجلس به همراه مدیرعامل منصوب قویدل به ورزشگاه آمد تا بازی تیمهای داماش و تراکتور را از نزدیک ببیند و بدین طریق حمایت خود را از مدیرعامل منصوب قویدل نشان دهد، روزنامه خزر به گفتگویی مفصل با تامینی نشست و در بخشی از این گفت و شنود این شائبه را نیز مطرح کرد که نماینده رشت در مجلس چنین حمایتی را تکذیب کرد.

 تامینی گفت: حضورم در آن مسابقه با توجه به حساسیت وضعیت داماش تنها به عنوان یک تماشاگر و تشویق کننده بوده است.

وی افزود: من احساس تکلیف نمودم که به عنوان یک شهروند در ورزشگاه حضور یابم و تازه در آنجا متوجه شکاف شدیدی در باشگاه داماش شدم.
تامینی تاکید کرد: اینجانب هرگونه حمایت از فرد خاصی که شائبه آن این روزها پدید آمده را تکذیب می کنم. وی همچنین از مسولان استانی خواستار توجه بیشتر به مشکلات داماش شد./وارش اسپرت

Share