تاسیس اولین قرار گاه جهادی منطقه ای استان گیلان در بخش دیلمان

اولین قرار گاه جهادی منطقه ای استان گیلان در روستای یرشلمان شهرستان سیاهکل تاسیس شد. به گزارش دیار میرزا علی فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شت با اعلام این خبر گفت: جمعی از جهادگران بسیجی با نام گروه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی درروستای یرشلمان بخش دیلمان شهرستان سیاهکل در ایام نوروزبه […]

اولین قرار گاه جهادی منطقه ای استان گیلان در روستای یرشلمان شهرستان سیاهکل تاسیس شد.
به گزارش دیار میرزا علی فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شت با اعلام این خبر گفت: جمعی از جهادگران بسیجی با نام گروه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی درروستای یرشلمان بخش دیلمان شهرستان سیاهکل در ایام نوروزبه مدت یک هفته در عرصه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی فعالیت کردند.
وی با بیان اینکه این گروه از جهادگران که از سوم فروردین فعالیت خود را آغاز کردند صبح امروز نشستی را با حضور مسئولین استان و شهرستان سیاهکل از قبیل نماینده مردم سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ،مدیرکل امور روستایی در استانداری و مسئول بسیج دانشجویی استان برگزار نمودند که در این نشست مصوباتی از قبیل حل مشکل جاده روستای یرشلمان به روستای کار سنگ مطرح شد که در بخشی از این جاده رفت و آمد مردم روستا از ۳ کیلومتر به ۷۰۰ متر کاهش خواهد یافت .
خادم گروه جهادی شهید میرزا کوجک جنگلی گفت: در این نشست با تاکید نماینده مردم سیاهکل در مجلس شورای اسلامی مصوب شد که این امر با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی سیاهکل و جهادگران بسیجی از ۱۷ فروردین عملیات آن اجرایی شود.
فتحی در ادامه خاطرنشان کرد: اولین قرار گاه جهادی منطقه ای در روستاهای بخش دیلمان شهرستان سیاهکل با هماهنگی بسیج سازندگی کشور و بسیج دانشجویی استان در روستای یرشلمان تاسیس شد تا در طی برنامه ریزی های ۳ تا ۵ ساله محرومیت ها و مشکلات مردم منطقه با فعالیت دانشجویان جهادی و همکاری مسئولین رفع شود./انتهای پیام

Share