بازدید معاونان استاندار گیلان از مراکز اطلاع رسانی گردشگران در رشت

به گزارش دیار میرزا به نقل از ایسنا معاون سیاسی امنیتی و معاون امور عمرانی  استانداری گیلان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مراکز اطلاع رسانی، اسکان فرهنگیان و تاسیسات گردشگری رشت بازدید کردند . محمد اکبرزاده معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از ایسنا معاون سیاسی امنیتی و معاون امور عمرانی  استانداری گیلان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مراکز اطلاع رسانی، اسکان فرهنگیان و تاسیسات گردشگری رشت بازدید کردند .

محمد اکبرزاده معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، در بازدید از بزرگترین  مرکز اطلاع رسانی، عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات استان گیلان واقع در میدان گیل گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده تمامی امکانات استان برای اسکان مسافران آماده اند .

وی افزود: در دور اول سفرهای نوروزی در استان گیلان شاهد افزایش حضور گردشگران و مسافرین به این استان بوده ایم و بیش از ۹۰ درصد مراکز اقامت دائم و اسکان موقت مملو از مسافر و گردشگر است .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز دهه فاطمیه باید مانند همیشه با توجه به تعالیم دینی و با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا به پاسداشت این ایام پرداخته شود.

اکبرزاده اظهار کرد: در سال جاری اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری سایر ادارات تمامی تلاششان را در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مسافرین بکار بسته اند و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به گردشگران هستند و آبروی استان را با تمامی بضاعت محدودی که داریم در مقابل مسافران حفظ کرده اند که این امر جای تشکر و قدردانی بسیار دارد.

Share