ایران ۱۴۱۲ چگونه است ؟ + عکس

به گزارش گروه طنز دیارمیرزا : اینکه آینده کشور چه می​شود از آن دست کارهایی است که فقط از جناب گل آقا بر می​آمده، مثل شرح ضرب المثل​ که با توجه به شرایط کنونی، محال ممکن است و گویا تنها در گذشته میسر بوده! بیست و ششم فروردین ۱۴۱۲ سمینار «تدوین مبانی تئوریک اندیشه‌ها و انطباق آن […]

به گزارش گروه طنز دیارمیرزا : اینکه آینده کشور چه می​شود از آن دست کارهایی است که فقط از جناب گل آقا بر می​آمده، مثل شرح ضرب المثل​ که با توجه به شرایط کنونی، محال ممکن است و گویا تنها در گذشته میسر بوده!

بیست و ششم فروردین ۱۴۱۲
سمینار «تدوین مبانی تئوریک اندیشه‌ها و انطباق آن با زبان نسل جوان» پس از دو هفته با دخالت نیروهای انتظامی به کار خود پایان داد. طی برگزاری این سمینار بیش از ۶۵ نفر زخمی شدند. طبق بازجویی‌های به عمل آمده از دستگیرشدگان، درگیری هنگامی آغاز شد که یکی از مسؤولان سمینار گفت: «بالاخره ما چه‌جوری می‌توانیم زبان نسل جوان را بشناسیم؟» و یکی از جوانان جواب داد: «این‌جوری!» و زبانش را بیرون آورد!
بیست و هفتم فروردین ۱۴۱۲
اسمیت بهرام‌پور، رهبر «سازمان جگر‌سوختگان خارج از کشور» که یکی از قدرتمندترین گروههای مخالف است، در مورد ادعای «سازمان دلاوران خارج از کشور» که اعلام کرده بود: «ما نماینده واقعی مردم ایران هستیم.» گفت: «آنها به گور بابایشان خندیده‌اند.» اسمیت که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس این سازمان در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرده بود، تمامی ۶۵۴ گروه رقیب را متهم کرد که با حرکات رویزیونیستی، موجبات سکتاریسم و اپورتونیسم را در جنبش به وجود آورده‌اند.
وی در پایان گفته‌هایش با عزمی راسخ و مشتهایی گره کرده، اعلام کرد: «ما برمی‌گردیم.» و بلافاصله روی تختخوابش غلت زد و برگشت طاقباز خوابید!
بیست و هشتم فروردین ۱۴۱۲
رایزن فرهنگی سفارت ایران در واشنگتن، در یک مصاحبه‌ مطبوعاتی اقدامات غیردوستانه وزارت آموزش و پرورش آمریکا را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: محافلی در آمریکا سعی دارند روابط دو کشور را تیره کنند.
وی با اشاره به کتاب درسی «تاریخ معاصر» که در دبیرستانهای ایالات متحده تدریس می‌شود، گفت: در این کتاب آمده است که «مردم ایران، آمریکا را شیطان نام نهاده بودند.»
ایشان ضمن اظهار تأسف از این که ممکن است از این جمله برداشت نادرستی بشود، افزود: «شیطان» در فرهنگ زبان فارسی به آدم بذله‌گو و شوخ و شنگ و بانمک هم اطلاق می‌شود!
بیست و نهم فروردین ۱۴۱۲
وزیر باد (نفت سابق) در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد: خوشبختانه با آغاز فصل گرما، مشکل کمبود باد مصرفی حل شده است.
وی گفت: مشکل کمبود انرژی امری عادی است و سالهایی که ما نفت داشتیم نیز مطرح بوده است.
وی علت کمبود «باد»‌ را در فصل زمستان، گسترش سوراخ لایه ازن در این فصل و خروج باد از آن‌جا دانست. آقای وزیر گفت: این بادها «جلد» هستند و با گرمتر شدن هوا به سطح زمین برمی‌گردند.

***
***
شریح یک ضرب‌المثل!

-‌‌ برای ضرب‌المثل «هم از توبره می‌خورد هم از آخور» یک مثال بزن.
-‌‌ مثل بعضی از رؤسا و مدیران عامل شرکتهای دولتی، که شرکتهای خصوصی تأسیس کرده‌اند و از امکانات دولتی برای شرکت خصوصی استفاده می‌کنند!
***
***
اتومبیل‌رانی!

-‌‌ به نظر تو ماشین ایرانی بخرم یا خارجی؟

-‌‌ من فکر می‌کنم اگر یک ماشین ایرانی مثل: پژو ایران! هیلمن ایران! رنو ایران! پاترول ایران! فولکس ایران! و یا بنز مستضعفان ایران! بخری بهتر است!

 

images (1)

 

images

 

1412

images87

 

Share