زیارت خورشید:

امسال عید مقام معظم رهبری چطور به مشهد رفتند؟

به گزارش دیارمیرزا روزهای آخر سال ۱۳۹۱ است. بچه‌ی کوچکی وارد سالن هواپیما شد، می‌خواست برای نوروز به سمت مشهد پرواز کند. همین که نشست و کمی از پنجره بیرون را نگاه کرد تازه متوجه روحانی مهربانِ سیدی در هواپیما شد. کمی همهمه بود و همه متعجب شده بودند.

به گزارش دیارمیزرا : روزهای آخر سال ۱۳۹۱ است. بچه‌ی کوچکی وارد سالن هواپیما شد، می‌خواست برای نوروز به سمت مشهد پرواز کند. همین که نشست و کمی از پنجره بیرون را نگاه کرد تازه متوجه روحانی مهربانِ سیدی در هواپیما شد. کمی همهمه بود و همه متعجب شده بودند.

بچه چشمانش را خوب مالید، اشتباه نکرده بود روحانی‌ای که در تلویزیون دیده بود حالا همسفر او شده بود سمت مشهد الرضا.

با خوشحالی مادرش را صدا زد و گفت: برگرد، برگرد مامان ببین کی اینجاست…

مادر وقتی برگشت چشمانش از اشک پر شده بود و مجال دیدن محبوبش را از او گرفته بود. بچه این بار با راهنمایی مادرش دوربین را به دست گرفت و پیش سید رفت تا عکسی را به عنوان تبرک و به عنوان یادگاری بیاندازد، محافظ‌ها جلویش را گرفتند و توضیح دادند که عکس نگیرد اما حاج سدمسعود اجازه داد و او با کمال خوشحالی عکسی از آن سید مهربان نورانی انداخت و پیش مادرش آمد، عکس را نشان می‌داد می‌گفت دیدید گرفتم.

مادر هم از خوشحالی دلش پرکشیده بود و از امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌ آلاف التهیه و الثناء) به خاطر عیدی‌شان تشکر می‌کرد.

چه عیدی‌ای از این بالاتر که رهبرش و مقتدایش امام خامنه‌ای (دامت برکاته) همسفرشان شده بود به سمت قلب ایران اسلامی.

پی‌نوشت:
امسال حضرت آقا با پرواز معمولی و همراه مردم برای زیارت و سخنرانی در حرم امام رضا (علیه‌السلام) عازم مشهد شدند. ان‌شاء‌اله موسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیه اله خامنه‌ای روایت این سفر را به طور کامل به همراه عکس منتشر نمایند.

Share