اشجری: انتخابات ۹۲ حماسه سیاسی مردم را رقم می‌زند

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین اظهار داشت: ۱۲ فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و تجلی حکومت الهی است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ۱۲ فروردین را سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و آن را رخداد عظیم […]

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین اظهار داشت: ۱۲ فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و تجلی حکومت الهی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ۱۲ فروردین را سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و آن را رخداد عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی خواند.

این مسئول عنوان کرد: رای قاطع و مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی مهر تایید زد و آن را در تاریخ معاصر به ثبت رساندند.

وی افزود: در ۱۲ فروردین سال ۵۸ مردم آگاه ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را به منظور تشکیل حکومت اسلامی به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه طومار استبداد را بستند.

اشجری تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را حاصل مبارزات مردم ایران نام برد و تصریح کرد: ملت ایران با این عدالتخواهی هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود به بیگانگان را نمی‌دهند.

این مسئول حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را تداوم حماسه‌های پرشور سی ‌و چهار سال گذشته خواند و اذعان داشت: حضور مردم در انتخابات خرداد سال جاری موجب ایجاد حماسه سیاسی و یاس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تداوم عهد دیرین ملت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و آن را چراغ راه رسیدن ملت به طرف پیشرفت و تعالی کشور دانست.

Share