از رقص های انتخاباتی تا شور و شعور ایرانی + تصاویر

بعد از رقص های انتخاباتی دولتی ها حالا نوبت حامیان جناب شهردار است که بعد از افتخار به تکنوکراتی خود، برنامه های به اصطلاح جذاب(!) خود را به نمایش بگذارند. به گزارش دیارمیرزا ، چندی پیش خبر آمد که جشن های نوروزی دولتی ها حسابی گرم بوده است. مراسم ۵ ساعته استقبال از نوروز در […]

بعد از رقص های انتخاباتی دولتی ها حالا نوبت حامیان جناب شهردار است که بعد از افتخار به تکنوکراتی خود، برنامه های به اصطلاح جذاب(!) خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش دیارمیرزا ، چندی پیش خبر آمد که جشن های نوروزی دولتی ها حسابی گرم بوده است. مراسم ۵ ساعته استقبال از نوروز در حضور اعضای هیات دولت و رئیس جمهور و جناب مشایی صبح یکشنبه ۲۰ اسفند در سالن اجلاس سران و با کلی حاشیه های به قول خودشان جذاب (!) برگزار شد.

رئیس جمهور و همرهان به وجد می آیند

میهمانان هم از هرسبدی آمده اند؛ داخلی, خارجی، سینماگر، سیاسی و …

شنیده شده است که دخترکانی در این میان همگان را به فیض (!) رسانده اند. مراجع عظام تقلید و برخی از بزرگان نظام صدایشان در آمد و باز هم تذکر دادند اما کو گوش؟! که بعد پیرامون شنوا یا ناشنوا بودنش صحبت کنیم.

حال حامیان جناب شهردار که سالن اجلاس سرانی را در اختیار ندارند به تکاپو افتاده اند.

بازی در پارک آب و آتش دیگر از یادها رفته و قدیمی شده است!


حامیان شهردار یادشان به برجکشان در تهران می افتاد.

 

جشنواره نوروزی ( اشتباها انتخاباتی نخوانید!) برج میلاد تهران در همین محل در حال برگزاری است.

البته از دیدگاه این افراد پیشواز انتخابات و بهار رفتن با هر شیوه ای اشکالی ندارد چون در شهر گوتنبرگ سوئد که انتخاباتی هم در کار نبوده است، برخی دخترکان نتوانستند قرشان را مخفی کنند و جشن نورزشان را بجای گلریزان، اینگونه قرریزان نمودند!

 


اینجا که جای خود دارد، تا انتخابات چیزی نمانده است. برخی حضرات برای نشستن بر صندلی ریاست جمهوری سر می شکنند، رقص و اینگونه سر مردم را گرم کردن که جای خود دارد!

خبر دیگر اینکه سیدمحمد خاتمی برای گرفتن صلاحیت خود از نظام کم دست و پا نزده است و حتی از سخنرانی مقام معظم رهبری در روز اول عید به شب قدر خود تعبیر کرده است.

اما براستی خاتمی اساسا اعتقادی به شب قدرهای مرسوم مردم ایران دارد. نمی دانم!


با همه برنامه های انتخاباتی و عجیب این روزهای برخی از کاندیدای ریاست جمهوری، بسیاری از مردم برای انتخابات جز انجام تکلیف احساسی ندارند و خودشان را برای سفر به سرزمین های نور آماده می کنند.

با همه مشقت و سختی ها خودشان را به میعادگاه شهدا می رسانند.

میهمانی شهدا کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال نمی شناسد.

چه زیباست زندگی آنگاه که اینچنین آغاز شود.

دستهایشان بالا می رود اما برای شکر از خدا که توفیق یارشان شده تا اینجا باشند و آنجا نباشند.

حاضرند در خاک و صحرای شهدا و با کمترین امکانات سالشان را آغاز نمایند اما در برخی برج ها و سالن ها پایشان باز نشود.

 

ای کاش خیل عظیم عاشقان شهدا و ولایت، ما را هم دعا کنند!/بی باک
Share