پرونده شورای شهر رشت همچنان قربانی می گیرد؛

آقای مدیرعامل هم بازداشت شد

دیار میرزا :فرد یاد شده که از روابط نزدیک و ویژه ای با یکی از اعضای بازداشت شده شورای شهر برخوردار بوده است، از سوی نهادهای امنیتی احضار و بازداشت شده است.

به گزارش دیار میرزا در طول دو ماه اخیر، حوادث تاسف بار شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت، بی شک یکی از مهمترین و شاید مهمترین اتفاقات سیاسی و اجتماعی استان گیلان بوده است.

در این مدت، شاهد بازداشت ۶ تن از اعضای شورای شهر رشت، از جمله رئیس این شورا و نیز برخی از کارمندان شهرداری رشت توسط نهادهای امنیتی استان بودیم.

به گزارش دیارمیرزا بررسی پرونده ویژه و دامنه دار تخلفات ریز و درشت اعضای متخلف شورای شهر رشت همچنان ادامه دارد و با توجه به تحقیقات گسترده انجام شده از سوی نهادهای مسئول به نظر می رسد که بازداشت های انجام شده همچنان ادامه خواهد داشت و شاهد بازشدن پای افراد بیشتری به این موضوع خواهیم بود. 33

بنا بر همین گزارش و بنا بر شنیده ها یکی از مدیران عامل سازمان های تابعه شهرداری رشت روز پنج شنبه گذشته،۲۹ فروردین ۹۲  بازداشت شد.

فرد یاد شده که از روابط نزدیک و ویژه ای با یکی از اعضای بازداشت شده شورای شهر برخوردار بوده است، از سوی نهادهای امنیتی احضار و بازداشت شده است. به نظر می رسد یکی از اتهامات وی همکاری در موضوع پول شویی بوده است.

عضو بازداشت شده شورای شهر، عامل اصلی انتصاب نامبرده به سمت مدیریت عامل این سازمان بوده است./گیلان آنلاین

Share