شورا به شكل قانوني منحل شد

آخرین خبرهای شورای اسلامی کلانشهر رشت

دیارمیرزا: آخرین خبرها از شورای شهر رشت حاکی از آن است که شورای این شهر به صورت قانونی و با حکم هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان باطل شده است پس تقریبا وضعییت شورا مشخص شد اما معلوم نیست وضعییت بودجه شهرداری رشت به شکل خواهد بود؟ امیدواریم مشکلات شورای شهر رشت دامنگیر خدمات رسانی شهرداری به مردم نشود .

به گزارش دیارمیرزا : سیزدهمین نشست هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان صبح امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

دبیر هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان در پایان این نشست که رئیس کل دادگستری گیلان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی استان نیز حضور داشتند: گفت : در این نشست پیشنهادات واصله در خصوص رسیدگی به برخی از موارد مرتبط با بعضی از شوراهای اسلامی استان مطرح ومورد رسیدگی قرار گرفت.

 3

محمد اقاجانزاده افزود : همچنین  با توجه به معضلات بوجود آمده در شورای اسلامی رشت و عدم تشکیل جلسات شورا وانحراف از وظایف قانونی که موجب کندی کار در امور جاری شهرداری گردید لذا انحلال شورای اسلامی شهر رشت به تصویب هیات استان رسید و جهت تصویب نهایی به هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی کشور ارجاع شد .

وی افزود : طبق ماده ی ۸۵ اصلاحی  قانون تشکیلات  ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ، پس از تصویب نهایی انحلال تا برگزاری انتخابات مجدد و تشکیل شورای جدید ، استاندار جانشین  آن شورا خواهد شد .

Share