سوتی خبرگزاری فارس/صفر کوچکی نژاد یاجبار نعیمی؟+عکس

به گزارش دیار میرزا امروز خبری  با عکسی اشتباهی بر روی صفحه اصلی خبرگزاری فارس منتشر شد که برای اهالی رسانه قابل باور نبود این مطلب که خبر اول فارس بود با تیتری از آقای نعیمی نماینده محترم آستارا  اما با عکسی از   آقای کوچکی نژاد  نماینده محترم مردم رشت  منتشر شد واقعا اینچنین اشتباهی […]

به گزارش دیار میرزا امروز خبری  با عکسی اشتباهی بر روی صفحه اصلی خبرگزاری فارس منتشر شد که برای اهالی رسانه قابل باور نبود این مطلب که خبر اول فارس بود با تیتری از آقای نعیمی نماینده محترم آستارا  اما با عکسی از   آقای کوچکی نژاد  نماینده محترم مردم رشت  منتشر شد واقعا اینچنین اشتباهی در یکی از بزرگترین خبرگزاری های کشور که یک خبر در آن از چند فیلتر عبور می کند تا در صفحه ی اصلی منتشر شود قابل باور نبود ظاهرا در این ایام بی خبری تعطیلات نوروزی همکاران رسانه ای مان در خبرگزاری فارس کمی بی دقت شده اند .

 

0121
لینک خبر در خبرگزاری فارس :  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920103000298
مشروح خبر
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با فارس:
آمریکایی‌ها آدم شوند و سر عقل بیایند/ فرمایش رهبری نوید پیروزی اسلام بر کفر جهانی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهتر است آمریکایی‌ها آدم شوند و سر عقل بیایند و مواضع جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند.

صفر نعیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا اظهار داشت: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای متخاصم و کشورهایی که سر جنگ با ایران را دارند در فرمایشات امام (ره) وجود دارد که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: موضع رهبری همان موضع امام (ره) است و ایشان تاکنون همین موضع را حفظ فرموده‌اند.

نعیمی ادامه داد: موضع‌گیری رهبر انقلاب در مورد آمریکا یک موضع‌گیری شخصی نیست بلکه موضع‌گیری حق علیه باطل و نور علیه ظلمت است.

وی ضمن تاکید بر تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اضافه کرد: جای شکر و سپاسگزاری دارد که ملت ایران چنین رهبری مدیر و مدبر دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص اسرائیل هم گفت: ایشان با صراحت کامل فرمودند چنانچه اسرائیل بخواهد حرکتی انجام دهد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم که این فرمایش ایشان نوید پیروزی اسلام بر کفر جهانی است.

وی ادامه داد: امروز اسلام از قدرتی برخوردار است که هر زمان بخواهد اراده کند حتی طبل توخالی اسرائیل را هم نابود می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: بهتر است آمریکایی‌ها آدم شوند و سر عقل بیایند و مواضع جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند.

 

Share