۲۳ هزار بلیت نوروزی در گیلان پیش فروش شده است

به گزارش دیار میرزا سبحان الله علیپور ‘ عصر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، اظهار کرد : از این تعداد یک هزار و ۶۷۱ بلیت به صورت اینترنتی و ۲۱هزار و ۳۳۷بلیت بصورت حضوری پیش فروش شده است. وی افزود : بیشترین حجم بلیت فروخته شده مربوط به روز ۲۸ اسفندماه […]

به گزارش دیار میرزا سبحان الله علیپور ‘ عصر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، اظهار کرد : از این تعداد یک هزار و ۶۷۱ بلیت به صورت اینترنتی و ۲۱هزار و ۳۳۷بلیت بصورت حضوری پیش فروش شده است.

وی افزود : بیشترین حجم بلیت فروخته شده مربوط به روز ۲۸ اسفندماه و کمترین آمار مربوط به ۱۳ فروردین می باشد .23 هزار بلیت نوروزی در گیلان پیش فروش شده است

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های گیلان از شهروندان خواست تا با برنامه ریزی برای سفر و پیش خرید بلیت، امکان ارائه خدمات بهتر از سوی شرکت های حمل و نقل جاده ای استان در ایام شلوغ را فراهم کنند.

علیپور با اشاره به آمادگی حمل ونقل گیلان برای پیش فروش بلیت های نوروزی ادامه داد : مسافران می توانند از طریق سایت هایww.‎mosaferyar.‎ir ، www.‎payaneh.‎ir www.gilanmosafer.ir وgilan.rmto.ir نسبت به خرید اینترنتی بلیت اتوبوس اقدام کنند .

وی با اشاره به آمادگی ۱۲۱ شرکت حمل و نقل مسافربری استان و سه هزار ناوگان عمومی استان برای جابجایی مسافران نوروز ۹۲ گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، ضمن نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکیل ستاد جابجایی مسافران نوروزی، آماده ارائه خدمت به هموطنان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان ابراز امیدواری کرد که با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان، کمترین حوادث رانندگی در نوروز ۹۲ را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: ستاد سفرهای نوروزی گیلان با شماره تماس ۷۲۲۰۱۵۴ ۰۱۳۱، کانون انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر با شماره تلفن ۲۲۲۹۱۱۲ ۰۱۳۱، سامانه پیام کوتاه اداره کل به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۶۵۵ و نیز نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه های مسافربری استان آماده دریافت نظرات هموطنان و رسیدگی به شکایات آنها هستند.

به گفته علیپور؛ پیش فروش اینترنتی بلیت از ۲۳ بهمن ماه سال جاری و پیش فروش حضوری بلیت از اول اسفندماه در استان گیلان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا ، نزدیک به یک میلیون مسافر در طرح جابجایی مسافران نوروزی در سال گذشته از سوی ناوگان عمومی استان گیلان جابجا شدند

Share