یک نماینده به نقل از احمدی‌نژاد:قول می‌دهم تازنده‌ام حرکتی خلاف نظر رهبری‌انجام‌ندهم

اخیرا ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که عمدتا از حامیان دولت بودند با رئیس جمهور دیدار کردند. به گزارش  دیار میرزا حجت‌الاسلام مهدی موسوی‌نژاد در گفت و گو با مشرق در خصوص این دیدار که بعد از سخنان گلایه آمیز رهبر معظم انقلاب از عملکرد رئیس جمهور و مجلس برگزار شده بود، گفت […]

اخیرا ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که عمدتا از حامیان دولت بودند با رئیس جمهور دیدار کردند.
به گزارش  دیار میرزا حجت‌الاسلام مهدی موسوی‌نژاد در گفت و گو با مشرق در خصوص این دیدار که بعد از سخنان گلایه آمیز رهبر معظم انقلاب از عملکرد رئیس جمهور و مجلس برگزار شده بود، گفت و گو کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نشست پیرامون انتقاد نمایندگان از مواضع اخیر رئیس جمهور بود، افزود: در این جلسه نمایندگان نقدهای خود را با آقای احمدی نژاد مطرح کردند و رئیس جمهور نیز پاسخ های خود را به این انتقادات مطرح کردند.

نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: احمدی نژاد در این جلسه قول داد که از این پس در امر ولایتمداری، حرکتی بر خلاف نظر رهبری انجام ندهند.

وی در ادامه با بیان اینکه این جلسه بیشتر رویکرد انتقادی به عملکرد این روزهای احمدی نژاد داشت، گفت: در این جلسه احمدی نژاد به نمایندگان تعهد داد که زین پس حرکتی بر خلاف مصالح نظام انجام ندهد و اطمینان داد مواضع رهبری را دنبال کند.

موسوی نژاد با تاکید بر اینکه جلسه اخیر تاثیرگذاری بالایی داشت، افزود: ما در خواست کردیم تا این جلسات ادامه پیدا کند و در اینجا متوقف نشود و همچنین نمایندگان بتوانند در خصوص انتقاداتی که در فضای رسانه ای دامنگیر دولت است به بحث و تبادل نظر بپردازند.

قول می دهم تا زنده هستم حرکتی برخلاف نظر رهبری انجام ندهم

حجت‌الاسلام دخیل عباس مهریزی از دیگر اعضای شرکت کننده در این جلسه به خبرنگار مشرق گفت: این جلسه پیرامون مطرح کردن انتقادات نمایندگان در خصوص برخی اقدامات رئیس جمهور نظیر علت دیر نامه نوشتن وی به رهبر انقلاب و همچنین عدم عذرخواهی در نامه به رهبری بود که نمایندگان نقد های خود را در این باره مطرح کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: نمایندگان در این جلسه اصرار داشتند تا سران قوا در مسیر ولایت گام بردارند.

این عضو فراکسیون رهروان مجلس در خصوص پاسخ احمدی نژاد به انتقادات نمایندگان نیز اظهار داشت: رئیس جمهور در این جلسه خطاب به نمایندگان حاضر در جلسه گفت: من تاکنون بیشترین تبعیت از فرامین رهبری را داشته ام و قول می دهم تا زنده هستم حرکتی برخلاف نظر رهبری انجام ندهم.

گفتنی است رسایی، کوچک زاده، نبویان و زارعی از دیگر نمایندگانی بودند که در این دیدار شرکت داشتند ولی با بیان اینکه این جلسه قرار نیست از طرف ما رسانه ای بشود از اظهار نظر در این خصوص خودداری کردند.

Share