گفت‌وگوی تلفنی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان با سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مهندس سیروس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان طی تماس تلفنی با دکتر اسدالله عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداخت. به گزارش دیارمیرزا ، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان گیلان، در این تماس تلفنی دکتر عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد […]

مهندس سیروس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان طی تماس تلفنی با دکتر اسدالله عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداخت.

به گزارش دیارمیرزا ، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان گیلان، در این تماس تلفنی دکتر عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد مرکز عصاره‌گیری گل و گیاهان دارویی توسط جهاددانشگاهی در شهرستان رودسر استقبال کرد و قول همکاری داد.

وی همچنین در خصوص تقویت مرکز علمی کاربردی شهرستان رودسر نیز اعلام آمادگی کرد.

در ادامه مهندس سیروس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان با قدردانی از مساعدت های نماینده اسبق مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های فرماندار شهرستان گفت: با حمایت‌های مسئولین شهرستان رودسر یک دستگاه ساختمان برای مرکز علمی کاربردی و مرکز عصاره‌گیری گیاهان دارویی به جهاددانشگاهی اختصاص یافت و ما نیز در تلاشیم تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در این منطقه گسترش دهیم.

وی ضمن تقدیر از دکتر عباسی ادامه داد: با توجه به رویکرد بسیار خوب دکتر یادگاری رئیس جهاددانشگاهی کشور به پژوهش و تحقیقات، چشم‌انداز بسیار روشنی را برای جهاددانشگاهی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دکتر یادگاری از فرهیختگان علمی کشور هستند، افزود: اخیرا نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی برگزار شد که توانایی‌های این نهاد انقلابی را به منصه ظهور رساند، این رویکرد می‌تواند در آینده خلاءهای علمی و تکنولوژیکی کشور را برطرف کند.

مهندس عالم با اشاره به اینکه مرکز عصاره‌گیری گل و گیاهان دارویی می‌تواند در حوزه علمی و اشتغالزایی تاثیرات مطلوبی را در این بخش ایجاد کند، از همکاری و همدلی مسئولین این شهرستان ابراز خرسندی کرد.

در پایان این گفت‌وگو دکتر عباسی ابراز امیدواری کرد که با واگذاری ساختمان به مرکز علمی کاربردی، انتقال آن به نام جهاددانشگاهی واحد استان گیلان میسر شود.

Share