گزارش تصویری / ملاقات عمومی استاندار گیلان با مردم

به گزارش دیار میرزا مهندس کهیان هاشم نیا در این ملاقات عمومی ضمن دیدار با قشرهای مختلف مردم و شنیدن مسایل و مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد . گفتنی است  : همزمان با ملاقات عمومی استاندار گیلان مدیران کل استان نیز براساس ابلاغ نماینده ی عالی دولت در گیلان متناسب با اعلام نیاز […]

به گزارش دیار میرزا مهندس کهیان هاشم نیا در این ملاقات عمومی ضمن دیدار با قشرهای مختلف مردم و شنیدن مسایل و مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد .

گفتنی است  : همزمان با ملاقات عمومی استاندار گیلان مدیران کل استان نیز براساس ابلاغ نماینده ی عالی دولت در گیلان متناسب با اعلام نیاز فرمانداران یک هفته در میان  سه شنبه ها به مراکز شهرستان ها می روند و ملاقات عمومی شان را در خارج از رشت برگزار می کنند .

براساس شیوه نامه ی ابلاغی ملاقات عمومی که توسط استاندار گیلان صادر شد یکی از مراحل ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی برگزاری مستمر و حضور  مؤثر در ملاقات عمومی ها است .

مردم همچنین می توانند علاوه برملاقات حضوری از طریق سامد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تلفن ۱۱۱ درخواست ها ، شکایات و گزارشهای خود را مطرح تا مدیران و فرماندارن به متقاضایان پاسخ لازم را بدهند .

 

 


 

 


 

 


 

 


 

Share