گزارش تصویری بازدید محمود شکری از شهرک صنعتی ماسال+ روستای شالکه

به گزارش دیار میرزا نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ساعاتی قبل از شهرک صنعتی ماسال بازدید کرد و پل شهری در حال ساخت شاندرمن بازدید کرد به گزارش دیار میرزا ، محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از شهرک صنعتی ماسال بازدید […]

به گزارش دیار میرزا نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ساعاتی قبل از شهرک صنعتی ماسال بازدید کرد و پل شهری در حال ساخت شاندرمن بازدید کرد

به گزارش دیار میرزا ، محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از شهرک صنعتی ماسال بازدید کرد. در این بازدید روح الامین مدیر شهرک صنعتی ماسال گزارشی از واحدهای فعال و غیر فعال موجود در شهرک صنعتی به محمود شکری ارائه کرد.

سید نادر صفوی رئیس اداره تعاون کار و رفاه شهرستان ماسال نیز در جریان این بازدید، از وضعیت واحدهای فعال و غیر فعال تعاونی این شهرک به نماینده شهرستان گزارشاتی ارائه نمود.

شایان ذکر است که محمود شکری در سخنرانی اخیر خود در روز ۲۲ بهمن در ماسال از وضعیت موجود شهرک صنعتی ماسال انتقادات تندی نموده بود.

همچنین، صبح امروز محمود شکری از پل شهری شاندرمن نیز بازدید کرد و میزان پیشرفت فیزیکی این پل را بررسی نمود. در این بازدید که شهردار شاندرمن و تعدادی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند محمود شکری خواستار سرعت بخشیدن به این پروژه مهم شهری شاندرمن شد.

 

بازدید محمود شکری از روستای شالکه

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از خیابان امام حسین (ع) روستای شالکه شاندرمن بازدید کرد

به گزارش دیارمیرزا، محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی صبح امروز پس از حضور در شهرداری شاندرمن به روستای شالکه رفت و از خیابان امام حسین (ع) این روستا بازدید کرد و  در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید، عبادپور رئیس شورای روستا شالکه شاندرمن به خبرنگار ماسال نیوز گفت: خیابان امام حسین (ع) علی رغم داشتن جمعیت زیاد و ترافیک حمل و نقل متأسفانه از کیفیت بسیار پائینی برخوردار است و ایام بارندگی دانش آموزان باید با چکمه در این خیابان رفت و آمد کنند.

منبع:پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

 

 

Share