کوچکی نژاد :کارگران گیلانی در آستانه سال جدید اخراج می شوند

نماینده مردم رشت در مجلس با ابراز نگرانی از اخراج کارگران در آستانه سال جدید، اعلام کرد: مشکلاتی که باعث اخراج کارگران از برخی واحدهای تولیدی استان شده است، باعث می شود  نتوانیم ظرفیت قبلی اشتغال خود را حفظ کنیم. به گزارش دیارمیرزا «جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی» در جریان دیداری مردمی اظهار کرد: به […]

نماینده مردم رشت در مجلس با ابراز نگرانی از اخراج کارگران در آستانه سال جدید، اعلام کرد: مشکلاتی که باعث اخراج کارگران از برخی واحدهای تولیدی استان شده است، باعث می شود  نتوانیم ظرفیت قبلی اشتغال خود را حفظ کنیم.

به گزارش دیارمیرزا «جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی» در جریان دیداری مردمی اظهار کرد: به دلیل عدم پرداخت سهم تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها، بخش تولید با مشکلاتی جدی مواجه شده است.

این نماینده مجلس از کارخانه‌های «چوکا»، «فولاد»، «خاور»، «ایران پوپلین» و… به عنوان واحدهایی که به دلیل تعهد شکنی دولت در پرداخت سهم تولید اقدام به اخراج کارگران خود کرده‌اند نام برد و گفت: از میان این کارخانه‌ها «خاور» و «ایران پوپلین» رشت در معرض تعطیلی کامل قرار دارند.

کوچکی نژاد درباره دلایل عدم رسیدگی به مشکلات «صنایع پوشش ایران» یاد آور شد: صاحب قبلی پوشش با حکم دادگاه این واحد را تحویل گرفته است.

وی بیان داشت: مالک صنایع پوشش ایران حتی با حضور در دفتر کار من تعهد داد که این واحد را مجددآ راه اندازی کنند و ما هم به دستگاههای نظارتی گفتیم هم مراقبت کنند و هم کمک کنند که اگر او می‌خواهد کارخانه را راه اندازی کند یاری اش دهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با ابراز تمایل خود در جهت راه اندازی مجدد صنایع پوشش ایران، متذکر شد: مدیرعامل پوشش یک سری حرکاتی را در این واحد انجام داد و باعث نگرانی کارگران شده و باید به هر نحوی با کارگران به تفاهم برسد تا بتواند به کار خود ادامه دهند. /ایلنا

Share