پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان سیاهکل در هفته سلامت مردان+تصاویر

به گزارش دیار میرزا :برنامه پیاده روی به مناسبت هفته سلامت مردان توسط کارکنان شبکه بهداشت و درمان سیاهکل و با هدف حفظ و ارتقای سلامت مردان و جامعه و با شعار « با خود مراقبتی یک برنده باشید» برگزار شد. اولین پنجشنبه اسفندماه هرسال بعنوان روز ملی سلامت مردان نامگذاری شده است و بررسی […]

به گزارش دیار میرزا :برنامه پیاده روی به مناسبت هفته سلامت مردان توسط کارکنان شبکه بهداشت و درمان سیاهکل و با هدف حفظ و ارتقای سلامت مردان و جامعه و با شعار « با خود مراقبتی یک برنده باشید» برگزار شد.
اولین پنجشنبه اسفندماه هرسال بعنوان روز ملی سلامت مردان نامگذاری شده است و بررسی های متعدد حاکی از بالا بودن برخی از عوامل خطر بیماریها در مردان نسبت به زنان است که از جمله می توان به سوانح و حوادث رانندگی ، بیماریهای قلبی و عروقی و بیماریهای شغلی به ویژه مشاغل سخت ، حوادثی مانند نزاع و خشونت و بیماریهای خاص مانند سرطان پروستات و مثانه اشاره کرد.
در این مقوله می توان تغذیه سالم ، ورزش ، پیشگیری از اعتیاد و ایدز و بیماریهای آمیزش ، پرهیز ازمصرف دخانیات ، کتترل استرس و بهبود روابط بین فردی در خانواده و اجتماع را از موضوعات محوری هفته ملی سلامت مردان برشمرد.
لازم بذکر است که از اول تا هفتم اسفندماه به نام هفته سلامت مردان نامگذاری شده است و در این راستا برنامه پیاده روی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و پنجاه نفر از کارکنان شبکه بهداشت ودرمان سیاهکل صبح امروز (پنج شنبه) از این اداره تا ابتدای اتوبان در حال احداث سیاهکل – سنگر برگزار گردید.

IMG_0515 piadehravi IMG_0519 IMG_0516 IMG_0503

منبع: در سیاهکل

Share