به دنبال انتخاب حجت الله دمیاد به عنوان استاندار جدید کرمانشاه:

پایان صدارت استاندار پرحاشیه کرمانشاه / علت برکناری دادوش هاشمی چه بود؟

دیارمیرزا:در جلسه گذشته هیات دولت که به ریاست محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری برگزار شد، سید دادوش هاشمی استاندار پر حاشیه کرمانشاه برکنار شد و به جای وی حجت اله دمیاد به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد. این برکناری در ماه های پایانی دولت در حالی صورت می گیرد که در چند سال گذشته انتقادات فراوانی نسبت به عملکرد سید دادوش هاشمی در استان کرمانشاه وجود داشته است.

به گزارش دیار میرزا به نقل از  پایگاه ۵۹۸،  در جلسه روز گذشته هیات دولت که به ریاست محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری برگزار شد، سید دادوش هاشمی استاندار پر حاشیه کرمانشاه برکنار شد و به جای وی  حجت اله دمیاد به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد.

این برکناری در ماه های پایانی دولت در حالی صورت می گیرد که در چند سال گذشته انتقادات فراوانی نسبت به عملکرد سید دادوش هاشمی در استان کرمانشاه وجود داشته است.

هرچند که هنوز علت و هدف اصلی از این جایجایی دیرهنگام مشخص نمی باشد اما برخی از اخبار تایید نشده یکی از دلایل برکناری دادوش هاشمی را سفرهای خارجی پیاپی وی عنوان می دارند.

در همین خصوص  فتح‌الله حسینی چند روز پیش در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها با انتقاد از عملکرد استاندار کرمانشاه اظهار داشته بود: مردم استان کرمانشاه مشکلات بسیاری سپری کرده‌اند و باید معلوم شود سفرهای خارج از کشور استاندار کرمانشاه چه سودی برای مردم داشته است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در آن مصاحبه با تاکید بر ارائه توضیح از سوی استاندار(برکنار شده) درباره سفر به عراق، چین و ترکیه، فزوده بود: انتظار داشتیم پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به‌خوبی صورت گیرد و این سئوال در ذهن ما که وکیل مردم هستیم پیش می‌آید که این سفر در چنین شرایطی چه ضرورتی داشته است.

لازم به ذکر است که حجت الله دمیاد(استاندار جدید کرمانشاه) که در دولت نهم به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار وقت کرمانشاه مشغول به فعالیت بود در ابتدای دولت دهم با انتصاب سید دادوش هاشمی در سمت استاندار کرمانشاه از سمت خود برکنار شده و پس از آن با عنوان مدیرکل امنیتی وزارت کشور مشغول به فعالیت بوده است و همچنین سابقه فعالیت در نهاد ریاست جمهوری را هم در کارنامه خود دارد.

Share