١٧ اسفند ۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهر رشت افتتاح می شود

به گزارش دیارمیرزا ، علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ابراز نمود: این نمایشگاه ها با هدف تسهیل خرید مایحتاج عمومی توسط شهروندان محترم با شرایط مناسب با توجه به تاکیدات استاندار محترم گیلان برگزار می گردد. وی تصریح کرد : در طی سالهای اخیر در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و فصل […]

به گزارش دیارمیرزا ، علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ابراز نمود: این نمایشگاه ها با هدف تسهیل خرید مایحتاج عمومی توسط شهروندان محترم با شرایط مناسب با توجه به تاکیدات استاندار محترم گیلان برگزار می گردد.

وی تصریح کرد : در طی سالهای اخیر در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و فصل بهار یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز استان برگزار می گردید که با توجه به تراکم جمعیت در شهرستان رشت درصدد برآمدیم در سالجاری برای اولین بار در طی سالهای اخیر نمایشگاه دیگری نیز در این شهرستان دایر گردد.

منتظری افزود : انشاا… در سالهای آینده تمهیداتی جهت افزایش فضاهای لازم جهت برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در استان گیلان بویژه در مرکز استان در نظر گرفته شده و این امر با کیفیت به مراتب بالاتری صورت می پذیرد.

وی همچنین گفت : در سالجاری نمایشگاه شماره یک عرضه مستقیم کالا در شهرستان رشت در سالن فرش گیلان واقع در کیلومتر ۴ جاده تهران از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۵ اسفندماه برگزار می گردد که افتتاح رسمی آن در تاریخ ۱۷ اسفند با حضور مسئوولان محترم استانی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد : نمایشگاه شماره ۲ نیز در سالن وارش، واقع در بلوار شهید مدرس، نرسیده به آتش نشانی از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد.

منتظری ساعات بازدید از نمایشگاه را از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب عنوان نمود و گفت : شهروندان محترم می توانند کالاهای پرمصرف این ایام را نظیر مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش، محصولات شوینده و بهداشتی و آجیل و خشکبار با تخفیفی معادل ۵ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تعداد مجموع غرفه های ۲ نمایشگاه شهرستان رشت را حدود ۳۰۰ غرفه اعلام نمود و افزود: در این نمایشگاهها اقلام اساسی مورد نیاز مردم بویژه گوشت قرمز گرم و منجمد، بهمراه گوشت مرغ گرم و منجمد در غرفه هایی در محوطه نمایشگاه با قیمتی مناسب و کمتر از قیمت بازار ارائه خواهد شد که جزئیات بیشتر از آن متعاقباً به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

Share