یک افتتاح جالب با ۲۰ خبرنگار در متروی تهران! (+عکس)

دیارمیرزا:شرکت بهره برداری مترو تهران در واکنش به خبر منتشر شده در روزنامه ایران مبنی بر اینکه مدیران مترو در اتاق خود جکوزی نصب کرده اند با حضور ۲۰ خبرنگار مراسم رونمایی و افتتاح از دستشویی روابط عمومی را برگزار کرد. به گزارش مهر ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه است؛ خبرنگاران باخبر شدند […]

دیارمیرزا:شرکت بهره برداری مترو تهران در واکنش به خبر منتشر شده در روزنامه ایران مبنی بر اینکه مدیران مترو در اتاق خود جکوزی نصب کرده اند با حضور ۲۰ خبرنگار مراسم رونمایی و افتتاح از دستشویی روابط عمومی را برگزار کرد.

به گزارش مهر ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه است؛ خبرنگاران باخبر شدند که یک مراسم افتتاحیه در شرکت بهره برداری متروی تهران آفیش شده است. هر چند در نمابر شرکت مترو  اشاره ای به جزئیات افتتاحیه نشده بود ولی اهمیت آن آنقدر بالا بود که از مترو چندین بار تاکید کردند خبرنگاران با عکاسان حتما حضور داشته باشند.

از ساعت ۱۱ تا ساعت افتتاح یکی یکی خبرنگاران و عکاسان وارد شرکت بهره برداری مترو شدند.

جلوی درب ورودی چند حوله حمام و دمپایی پلاستیکی سفید رنگ بود. یک میز هم برای پذیرایی ویژه خبرنگاران حاوی تی تاپ و ساندیس و میوه قرار داده بودند. خبرنگاران منتظر بودند تا یکی از مسئولان عالی رتبه مترو یا شهرداری تهران در جمعشان حاضر شود و در مورد موضوع افتتاح مصاحبه کند. البته قلی ها مدیر بهره برداری مترو یک سری زد و رفت ولی تابلوی بنر که در دفتر روابط عمومی نصب شده بود به تمامی حرف و سخن ها پایان داد. روی تابلو خبر روزنامه ایران با تیتر بزرگ ” ساخت جکوزی اختصاصی با بودجه مترو” چاپ شده بود.

خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاریها و حتی واحد مرکزی خبر، رادیو تهران و باشگاه خبرنگاران جوان با حیرت مضوع افتتاحیه را پیگیری می کردند.

در همین هنگام مقدم روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد این تصویر و تیتری که روزنامه ایران از ساخت جکوزی منتشر کرده همین سرویس بهداشتی در اتاق روابط عمومی است! خبرنگار روزنامه ایران گزارشی منتشر کرده که مدیران مترو تهران در حالی که شهروندان در تراکم مترو سونای بخار می گیرند در اتاق خود جکوزی می سازند. شما مشاهده کنید این جکوزی است یا سرویس بهداشتی. روابط عمومی سرویس بهداشتی نداشت برای همین مجبور شدیم بخشی از اتاق را برای این منظور در نظر بگیریم!

خبرنگاران خبرگزاریها انگشت به دهان بودند ولی خبرنگاران صدا و سیما سوژه خوبی را به دست آورده و از زوایای مختلف تصویر برداری می کردند. عکاسان هم لبخند به لب شاتر می زدند و می گفتند آیا این عکسها منتشر می شود؟ افتتاحیه بدون صلوات و با دست زدن انجام شد و بعد خبرنگاران داخل همان دستشویی ۴ متری در جمع مصاحبه کردند! تجمع کارمندان مترو و دیدن چهره و واکنش خبرنگاران جای تامل داشت. برخی از خبرنگاران دستانشان را روی صورت گذاشته و محل برنامه را ترک کردند. این خبرنگاران می گفتند: در دوران کاری این اولین بار است چنین برنامه ای را پوشش داده ایم.

در همین رابطه روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران نیز در پاسخ به این رفتار غیراخلاقی دست به اقدام ارزشی و الگوساز زد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در واکنش به انتشار خبری دروغ درباره این شرکت مبنی بر”ساخت جکوزی اختصاصی برای مدیران مترو”در شماره امروز روزنامه ایران در تاسی از رهنمود مهم رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت رعایت تقوا، به پاسخی با مضمون” تقوا، تقوا، تقوا، صبر، میدان ندادن به احساسات سرکش…” بسنده کرد.

این اقدام قابل ستایش روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در شرایط حساس کشور می تواند به الگویی رفتاری برای همگان بر پرهیز از اتهام زنی و مناقشه و اختلاف باشد.

Share