واکنش مظفر به برخی شایعات انتخاباتی

دیارمیرزا :حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه در خصوص برخی شایعات مطرح شده  مبنی بر اینکه شهردار تهران اعلام کرده ائتلافی با کسی انجام نداده ام گفت: این  گونه حرفها شایعات و دروغ محض است. وی اظهار داشت: تلاش هایی انجام می گیرد تا این ائتلاف که در جامعه جا باز کرده است […]

دیارمیرزا :حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه در خصوص برخی شایعات مطرح شده  مبنی بر اینکه شهردار تهران اعلام کرده ائتلافی با کسی انجام نداده ام گفت: این  گونه حرفها شایعات و دروغ محض است.

وی اظهار داشت: تلاش هایی انجام می گیرد تا این ائتلاف که در جامعه جا باز کرده است متلاشی شود.
13911013000501_PhotoA
رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه در ادامه افزود: شایعات و بداخلاقی هایی که پیرامون این ائتلاف سه نفره شکل گرفته خود نشانه اعتبار و جا افتادن این ائتلاف در جامعه است.

مظفر با اشاره به اینکه هر کدام از اعضای این ائتلاف سه گانه افرادی را برای تشکیل شورای هماهنگی ستاد معرفی کرده اند و جلسات این شورای ۱۵ نفر آغاز شده است گفت: در این جلسات به تمام سئوالات و ابهامات پاسخ کامل داده شده به طوری که در ادامه این جلسات رفاقت ها عمیق تر نیز شده است.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه نفره با بیان اینکه دیگران نیز حتی از این ائتلاف سه گانه الگوبرداری کرده اند اظهار داشت: در جلسه ای که اعضای این سه عضو با ۱۵ نفر از ستاد هماهنگی این ائتلاف داشتند هر کدام به طور شفاف مواضع خود را نسبت به این ائتلاف اعلام کردند و این صراحت آنها باعث شد تا نشاط بیشتری برای اعضا فراهم شود و اتحاد این سه نفر در این ایام بیشتر، نزدیک تر و محکم تر شده است.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به جایگاهی که این ائتلاف سه گانه در جامعه پیدا کرده است به نظر می‌رسد باز هم شاهد بداخلاقی‌ها در خصوص این گروه خواهیم بود.

Share