واکنش احمدی‌نژاد به سوالی درباره حمایت وی از مشایی

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره حمایت وی از کاندیداتوری مشایی در انتخابات گفت: درباره این سوال خود بیشتر فکر کنید. به گزارش دیار میرزا به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران پس از جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به هوای خوب در مجموعه هیئت دولت گفت: چه […]

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره حمایت وی از کاندیداتوری مشایی در انتخابات گفت: درباره این سوال خود بیشتر فکر کنید.
به گزارش دیار میرزا به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران پس از جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به هوای خوب در مجموعه هیئت دولت گفت: چه خوب است هوای به این قشنگی؛ در مورد این هوا بنویسید.278389_365

وی درباره توافق جدید ایران و کشورهای عضو گروه ۱+۵ درباره ادامه مذاکرات در آلماتی گفت: باشد چه اشکالی دارد؛ خوب است. مذاکره همیشه بهتر از دعوا است.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره نتایج انتخابات نظام پزشکی گفت: من فکر می‌کنم همه چیز در کشور باید بر اساس قانون باشد و اگر بخواهند از قانون عبور کنند کارشان اعتبار ندارد.

احمدی‌نژاد گفت: اگر نهادها و دستگاه‌هایی هم بخواهند دخالت کنند در مسائل قانونی و فراقانونی عمل کنند، آن هم اعتباری ندارد.

وی افزود: نظام پزشکی بالاخره یک قانون دارد و قانون هم کاملا مشخص است و باید از یکی دو نهاد درباره افراد استعلام بکنند.

وی افزود: « این نهاد یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه درمانی کشور است و نباید نهادهایی که در آن مسئول نیستند در آن دخالت کنند به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و اطلاعاتی غیر سپاه. این نهاد یک نهاد پزشکی است و باید مال خودشان باشد و به جامعه خدمت کنند».

وی افزود: من منتظرم گزارش این مسئله برای من بیاید.

رئیس‌جمهور درباره معرفی وزیر جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و زمان آن گفت: زمان آن موقعی است که من آن را به مجلس بنویسم. وزیر کار نیز در همین دولت به مجلس معرفی خواهد شد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به ترکمنستان و همزمانی آن با سفر به کشور تاجیکستان گفت: من فکر نمی‌کنم این دو با هم همزمان باشند. در حال برنامه‌ریزی برای سفر جداگانه به این کشور هستم. ما انشاالله کارهایی که در روز اول نوروز داریم در سی‌ام اسفند انجام خواهیم داد و روز اول نوروز عازم کشور ترکمنستان خواهیم شد.

وی درباره برنامه‌های سفر به کشور تاجیکستان گفت‌: اگر بشود از ترکمنستان به این کشور سفر خواهیم کرد در غیر این صورت این سفر به صورت جداگانه انجام خواهد شد.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره زمان برگزاری نشست خبری با خبرنگاران گفت: انشاءلله یک نشست خبری با خبرنگاران قبل از عید برگزار خواهیم کرد.

resized_279385_460

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره برگزاری جشنواره‌های نوروزی از طریق سازمان میراث فرهنگی گفت: بهار همیشه بهار است و زمان مناسبی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف است و امیدوارم از این فرصت به درستی استفاده شود.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال دیگری درباره امکان حمایت وی از کاندیداتوری مشایی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما دوباره درباره این سوالتان فکر کنید.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه خود دولت کاندیدایی برای انتخابات دارد یا نه، تنها سکوت کرد.

احمدی‌نژاد درباره بحث بسته پیشنهادی ایران در ۱+۵ گفت: شما در پاسخ به این سوال می‌توانید بزنید نگاه، سکوت و لبخند.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره اتهاماتی که در برخی از مناظره‌ها به دولت وارد می‌شود، گفت: من این برنامه‌ها را نمی‌بینم اما اتهامات به دولت تکراری شده است.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره عدم حضور در مجلس شورای اسلامی برای تحویل بودجه به مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اعضای دولت مثل خود من هستند و همه ۷۶ میلیون نفر از مردم این کشور جزئی از دولت محسوب می شوند.

Share