استاندار در نشست هم انديشي شوراي ايثارگران :

والله ۹۵% خواسته ها از من جابجایی افراد هست نه کار!!!!!

دیارمیرزا: استاندار در ادامه صحبت های خود گله ای از افراد و اطرافیان و تقاضاهای آنان داشت ایشان فرمودند که ۹۵ درصد تقاضاها از من جابجایی افراد هست و این و آن را در این پست بگذارم و آن یکی را از آن پست بر دارم آنها از من کار نمی خواهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیارمیرزا: در این نشست مهندس کیهان هاشم نیا گفت : رضایتمندی خانواده های شهدا و ایثارگران باید در انجام همه اقدامات مورد توجه ویژه قرار بگیرد .

وی با تأکید براینکه کار ساماندهی گلزارهای شهدای استان باید تا سال آینده به پایان برسد، عدم ساماندهی این گلزارها را تاکنون مربوط به کم‌کاری بعضی از افراد عنوان کرد و افزود : می بایست گلزارهای شهدا به زیباترین و مناسب ترین شکل ممکن ساخته شود .

استاندار گیلان با بیان اینکه فرهنگ جهاد و ایثار باید در جامعه نهادینه شود ، اظهار داشت : اگر این فرهنگ در بین مسئولین و مردم نهادینه شود ، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد .

مهندس هاشم نیا ادامه داد : گیلان تنها استانی است که راهبردهای فرهنگی آن براساس جهاد ، ایثارو شهادت تدوین شده است .

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مدیریت ایثارگران با مدیریت امدادی متفاوت است، عنوان کرد: ایثارگران باید در جامعه دیده شوند.

وی رفع مشکلات درمانی جانبازان و ایثارگران تأکید کرد و گفت : ایثارگران نیاز به توجه ویژه دارند و صرف خدمت به آنان نمی تواند موجب رضایتمندی آنان شود .

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد : برای رفع برخی مشکلات و مسائل مربوط به جانبازان و ایثارگران در قانون پیش بینی های لازم شده است ، اما باید پیگیری صورت گیرد تا به خوبی اجرایی شود .

مهندس هاشم نیا افزود : اگر مشاوران امور ایثارگران فرمانداران عملکرد مؤثری داشته باشند ، می توانند بسیاری از مشکلات این قشر را درسطح شهرستان ها برطرف کنند . استاندار در ادامه صحبت های خود گله ای از افراد و اطرافیان و تقاضاهای آنان داشت ایشان فرمودند که ۹۵ درصد تقاضاها از من جابجایی افراد هست و این و آن را در این پست بگذارم و آن یکی را از آن پست بر دارم آنها از من کار نمی خواهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

هاشم‌نیا  همچنین با اشاره به دیدار با جامعه ایثارگران گیلان، گفت: دیدار با ایثارگران در ارزشیابی مدیران تاثیرگذار است.

در این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت : از ۲۱۵ عضو مجلس مشورتی ایثارگران کشور ۵ نفر از گیلان حضور دارند .

 

 

اسماعیلی با اشاره به ساماندهی خانواده بزرگ ایثارگران شامل خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در طرح معتمدین معین، افزود : ایجاد زمینه برای ارتباط هدفمند ایثارگران به‌منظور یاری‌رسانی به همدیگر با مدیریت و هدایت بنیاد شهید از اهداف طرح معتمدین معین است.

وی اظهار داشت: خانواده‌های شهداو ایثارگران با ولایت مداری و عشق به ولایت، همواره عطر ایثاروشهادترادرجامعه  می‌پراکنند

Share