نماینده ولی فقیه در گیلان: ا

هلال احمر مهمترین مرجع رسیدگی به افراد حادثه دیده در بحران‌هاست

دیارمیرزا: نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور به موقع در عملیات‌های امدادی را از مهمترین مسایل در دستور کار جمعیت هلال احمر دانست و گفت: هلال احمر مهمترین مرجع رسیدگی به افراد حادثه دیده در بحران‌هاست.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور به موقع در عملیات‌های امدادی را از مهمترین مسایل در دستور کار جمعیت هلال احمر دانست و گفت: هلال احمر مهمترین مرجع رسیدگی به افراد حادثه دیده در بحران‌هاست.

به گزارش دیارمیرزا ، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان که در بیت ایشان برگزار شد، گفت: حفظ آمادگی نیروها در ارتقای خدمت و کاهش تلفات نقش بسزایی دارد.
وی با تبیین نقش ارزشمند این نهاد امدادگر و عام المنفعه در هنگام حوادث و بلایا در رسیدگی به حادثه دیدگان و درماندگان، افزود: هلال احمر مهمترین مرجع رسیدگی به افراد حادثه دیده در بحران‌هاست.

 

آیت الله قربانی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و افزایش سفرها، حضور به موقع در عملیات‌های امدادی از مهمترین مسایل در دستور کار جمعیت هلال احمراست.
در ادامه مراسم، محمدحسن یزدان پناهی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی در ارائه خدمات، گفت: در نوروز امسال یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از امدادگران و جوانان با تجربه و کارآزموده هلال احمر با استقرار در پایگاه‌های امداد و نجات، راهنمایی مسافران و خیمه های نماز آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران هستند./شبستان

Share