مدعیان ولایتمداری جا زدند

هتاکی وبلاگنویسان حلقه انحرافی به رهبر انقلاب

یکی از این قلم به دستان دولتی در اعتراضی صریح و هتاکانه نسبت به فرمایشات معظم له، وبلاگ خود را تعطیل کرده و مدعی شده تا زمانی که نتواند صحبت های رهبری را قبول کند، زین پس راه خانه نشینی را در پی خواهد گرفت.

دیارمیرزا: پس از فصل الخطاب رهبری فرزانه انقلاب در روز ۲۸ بهمن مبنی بر قصور و تقصیر هر دو قوه و رؤسایشان در غائله جلسه علنی استیضاح شیخ الاسلامی، تمامی مساعی مسئولان و دست اندرکاران قوا بر جبران این خطای صورت گرفته، متمرکز شد.
در همین راستا علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، هر یک طی نامه های جداگانه ای، تواصی معظم له را نصب العین دانسته و بر اجرای منویات ایشان تأکید داشتند.
رئیس قوه مجریه نیز با تأخیری یک روزه، همچون گذشته، آخرین نفر از سران قوا بود که نامه اداری خود را در راستای اقداماتش خطاب به رهبری ارسال کرد .

در همین راستا هواخواهان و طرفداران حلقه انحرافی نیز با تأسی از تأخیر رئیس متبوعشان و با گذشت چند روز از این ماجرا، تحلیل ها و مطالب قابل تأملی را در این ارتباط منتشر نمودند.
این نوشته ها از آن جهت حائز اهمیت اند که بدانیم فحوای درون متنی این مطالب، مواضعی ممتنع و گاه متضاد با سخنان فرماندهی کل قوا را اتخاذ کرده اند که این خود جای شگفتی بسیار دارد.

در یکی از این تحلیل های مغرضانه که در وبلاگ «هویتـنا» انتشار یافته، چهار روش را بعنوان راهکار مواجه حامیان دولت با سخنان رهبری بر می شمارد و چنین می نویسد:

«به نظرم حامیان دولت چند واکنش متفاوت به این اتفاق داشتند:
– یک دسته وقتی برخورد رهبری را دیدند شوکه شدند و از آنجا که تحلیلی از بیان رهبری نداشتند تصمیم گرفتند که پذیرای حرف ایشان باشند البته بدون تحلیل و سکوت کنند.
– دسته دوم کسانی هستند که سکوت کردند اما از نگاهشان اعتراض و ناراحتی و شوکه شدگی می بارد.
– دسته سوم کسانی هستند که اعتراض دارند. حتی از اعتراض هم بیشتر و معتقدند که اشتباه شده و عدالت زیر تیغ مصلحت ذبح شده و این اعتراض را بیان می کنند و ابایی ندارند از اینکه بگویند که هر کسی ممکن است اشتباه کند و رهبری هم از این قاعده مستثنا نیست.»!

این وبلاگ نویس حامی دولت در ادامه اینگونه اعتراف می کند:
«ظاهر رفتار این دسته به سبزها بسیار نزدیک است اما به لحاظ درونی با آنها فاصله بسیار دارند.
– دسته چهارم کسانی هستند که سکوت نمی کنند و می خواهند که اتفاقات افتاده و موضع رهبری را تحلیل نموده و درک کنند و در عین حال همچنان حامی دولت عدالت خواه و خدمتگزار باقی بمانند.»!

نگارنده مطلب فوق درحالی از جبهه گیری و دسته بندی حامیان دولت در برابر مواضع رهبری سخن به میان می آورد که پیش ار این رئیس جمهور، دولت تحت امر خود را بعنوان ولایتمدار ترین دولت معرفی نموده است!

وبلاگ «همسازی» نیز در اظهار نظری معاندانه، تذکرات خیرخواهانه رهبری به رئیس جمهور را اینطور تحلیل نموده است: «اما هر چه آن قضیه تلخ و ناگوار بود تلخیش برایم کمتر از نهیب امروز رهبری بزرگوار بود  رهبری عزیز و بزرگوار  عمل ریاست محترم جمهور را بد ، غلط ، نادرست ، خلاف شرع ، خلاف قانون ، خلاف اخلاق و تضییع حقوق مردم می دانند و در مقابل عمل رییس محترم مجلس را کمی زیاده روی در دفاع از خود بیان می کنند. اعتراف می کنم که در درک این مقایسه رهبری ناتوانم و حل موضوع برایم غامض ، مسئله ای برایم پیش آمده که هضم آن خارج از توان فکر و اندیشه ام است»

نکته جالب در این وبلاگ آنکه از طرفی تصویر رهبری در لوگوی آن خودنمایی می کند و از سوی دیگر توصیه های حکیمانه ایشان نادیده انگاشته می شود!

اما تیزترین انتقادات حامیان دولت نسبت به سخنان رهبری را می توان در وبلاگ «قارچ خطخطی» یافت.
در بخشی از پست “انتقاداتی بر سخنان رهبری”، نویسنده اظهار می دارد: «سخنان امروز رهبری را هنوز منصفانه نیافته ام. گیرم که کار احمدی نژاد یک خطای تاکتیکی باشد، اما از کجا می توان گفت که پخش فیلم طلب رشوه و کارچاق کنی توسط برادر دو تن از روسای قوای کشور، خلاف شرع و قانون است؟ اصلا کدام قانون فیلمبرداری مخفی از یک عمل مجرمانه را ممنوع کرده است؟ کدام قانون افشای چنین واقعیتی را رد کرده است؟»

نگارنده این توهین نامه با هتاکی و فحاشی نسبت به رؤسای دو قوه مقننه و قضائیه، ادامه می دهد: «این همه جفا و بداخلاقی قابل اغماض است، ولی یک فریاد که بلند شود، می شود خلاف شرع و قانون؟ و آیا توهین های بیشرمانه طرف مقابل تنها “کمی زیاده روی” است؟ لابد توهین های آن دیگری که اصلا از شیر مادر هم حلال تر است! آخر احمدی نژاد را که همه می زنند، دیگر چه نیازی به خلاف و شرع و قانون خواندن و هشدار دادن است؟ پس کی قرار است که نهیب به این جریانات و رسانه های جهنمی زده شود؟»

با این تفاسیر و بنابر هتاکی های فوق، چگونه می توان ولایتمداری مدعیان تبعیت از رهبری و هوادارانشان را توجیه نمود؟!
آیا منتقدان امروزی اظهارات رهبری انقلاب همان کسانی نبودند که ولایتمداری احمدی نژاد را همچون چماقی بر سر مخالفانشان می کوفتند؟!

جالب اینجاست که یکی از این قلم به دستان دولتی در اعتراضی صریح و هتاکانه نسبت به فرمایشات معظم له، وبلاگ خود را تعطیل کرده و مدعی شده تا زمانی که نتواند صحبت های رهبری را قبول کند، زین پس راه خانه نشینی را در پی خواهد گرفت .

چگونه است که سخنان رهبری انقلاب زمانی که می فرمودند: «نظر آقای احمدی نژاد به نظر بنده نزدیکتر است» به به و چه چه انصار و اصحاب دولت خدمتگزار را برانگیخته بود، حال که معظم له اقدامات همان فرد را «خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق» می دانند، فریاد “وا دولتا” و “وا احمدی نژادا”ی اعوان مهرورزان گوش فلک را کر کرده است؟!

گفتنی است این اقدام هماهنگ و خودجوش! سربازان سایبری انحراف با استقبال زایدالوصف رسانه های ضدانقلاب مواجه شده است.

منبع: صراط

Share