شهردار رشت در دیدار نائب رئیس شورای شهر گفت:

نمی گذارم حواشی اخیر مانع از خدمت رسانی شهرداری به مردم بشود

دیارمیرزا:دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در دیدار نائب رئیس شورای شهر با جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهرداری گفت: خانواده بزرگ شهرداری بدون در نظر گرفتن هر گونه حواشی، همچنان با قوت به امور جاری و انجام وظایف خود می پردازد. و به همت این مجموعه و به پشتوانه زحمات شبانه روزی کلیه همکاران هر هفته شاهد بهره برداری از پروژه های مختلف شهری خواهیم بود.

به گزارش دیار میرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رشت  محمد حسن عاقل منش نائب رئیس شورای شهر با ذکر این مطلب که هیچ موضوعی شواری شهر را از اهداف خود و رسالت واقعی آن عقب نگه نخواهد داشت افزود : با توجه به فرارسیدن بهار و تعطیلات نوروزی، کلیه همکاران و مدیران شهرداری باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا شهر و شرایط خدماتی آن را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم نمایند.

وی در ادامه گفت: باید با اتکا به پشتوانه حمایت و اعتماد شهروندان از ایجاد هرگونه اختلال در نظم کاری جلوگیری نماییم.

سید محمد علی ثابت قدم نیز در ادامه این دیدار خاطر نشان کردند: خانواده بزرگ شهرداری بدون در نظر گرفتن هر گونه حواشی، همچنان با قوت به امور جاری و انجام وظایف خود می پردازد. ایشان در خاتمه افزودند: به همت این مجموعه و به پشتوانه زحمات شبانه روزی کلیه همکاران هر هفته شاهد بهره برداری از پروژه های مختلف شهری خواهیم بود.

همچنین نشستی با بازاریان رشت با حضور عاقل منش نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت ، حجت الاسلام و المسلمین حسن خواه رییس شورای اسلامی شهرستان رشت ، شهردار رشت و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید.

شهردار رشت در این نشست گفت : شهرداری ها به عنوان یک نهاد غیر دولتی باید مدافع حقوق مردم باشد ، قطعاً بازاریان که قشر عمده جامعه می باشند به لحاظ ارتباط مستمر با مردم ، تاثیرگذاری بسیاری بر روی انگیزه افراد ایفا می نمایند.

 وی افزود : می بایست مشاغل بر اساس صنوف مختلف ساماندهی لازم گردد که بهره مندی دو طرف صنوف و مدیریت شهری با  یکدیگر نیز به طرز صحیحی انجام پذیرد ، منافع عمومی باید بالا رود که در غالب آن منافع خصوصی هم مرتفع گردد. ، با ساماندهی این امور می توان جهت رونق بخشی کسب و کار نیز بهره مند گردیم .

شهردار رشت تصریح نمود : نباید اقدامات عوام فریبانه باشد بلکه باید به گونه ای عمل کنیم که نتایج سازنده ای برای این شهر و مردمان فراهم آید.

عاقل منش نائب رییس شورای اسلامی شهر نیز در این نشست با اشاره به نزدیکی سال نو گفت : در این ایام ، شما بازاریان و نظارت اصناف بر امورات بازار می تواند موجب تسهیل در بسیاری از موارد مورد نیاز گردد.

وی افزود : شهرداری ها یک نهادصرفاً خدمات رسان نیست بلکه در عرصه های دیگر منجمله فرهنگی نیز نقش پر رنگی می تواند ایفا نماید.

عاقل منش افزود : مسافر چنانچه به شهر ورود نماید ، اگر برخورد نامناسبی از یک کسبه ببیند آن را به کل شهر تعمیم می دهد و این فرهنگ شهروندی است که می تواند نقش آفرین باشد.

نائب ریس شورای اسلامی شهر تصریح کرد : بازتاب عملکرد را باید در شهر بهینه مشاهده نماییم که در این راستا نیز از عملکرد شهرداری در اجرای پروژه ها همانند ایجاد تقاطع ها و پیاده راه سازی تشکر و قدردانی می نماییم.

عاقل منش در پایان علاقه شهردار جوان رشت به برقراری ارتباط با قشرهای مختلف منجمله بازاریان را ستودنی عنوان نمود.

Share