نماینده مردم آستارا : اختصاص یک‌میلیارد تومان به محوطه‌سازی گمرک آستار

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی‌رز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی این شهرستان، اظهار کرد: گمرک، انبارهای عمومی و پایانه مرزی این شهرستان سه ضلع خدمت به مردم و فعالان اقتصادی این شهرستان است. وی با تصریح بر اینکه برای موفقیت در […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی‌رز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی این شهرستان، اظهار کرد: گمرک، انبارهای عمومی و پایانه مرزی این شهرستان سه ضلع خدمت به مردم و فعالان اقتصادی این شهرستان است.

وی با تصریح بر اینکه برای موفقیت در امور اقتصادی هر سه این دستگاه‌ها باید با هم تعامل و همکاری کامل داشته باشند، افزود: امیدواریم با همدلی و ایجاد وحدت بین سازمان‌ها و مردم فضایی آرام و مطلوب در راستای خدمت صادقانه به مردم ایجاد شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اختصاص اعتبار جدید برای محوطه‌سازی گمرک این شهرستان، تصریح کرد: در دیدار اخیر با رئیس کل گمرک ایران مبلغ یک‌میلیارد تومان برای محوطه‌سازی حدود ۱۵ هزار متر مربع گمرک آستارا اختصاص یافت.

وی با اشاره به لزوم شهامت و شجاعت روسای اداره‌ها و مسئولان شهرستان در خدمت به مردم، افزود: تا چند ماه قبل به‌هنگام بارندگی روستاهای باغچه‌سرا و خشکه‌دهنه را آب برد و حتی ۲۰۰ میلیون تومان نمی‌توانستیم برای آنها اعتبار بگیریم.

نعیمی‌رز ادامه داد: اخیرا در سه نوبت بیش از سه میلیارد تومان برای دیواره‌سازی رودخانه مرزی آستاراچای اعتبار گرفتیم.

وی، افتتاح اسکله آستارا را موجب رونق هر چه بیشتر گمرک آستارا دانست و تصریح کرد: عدم صدور مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا دلیل اصلی در افتتاح رسمی آن بود که امیدواریم تا پایان امسال صادر و این اسکله رسماً افتتاح شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از تاسیس نشدن منطقه ویژه اقتصادی آستارا، خاطرنشان کرد: تجاوز عده‌ای سودجو به مناطق ساحلی و احداث غیرقانونی مسکونی و ویلا در آن از موانع عدم تاسیس این منطقه است.

وی خواستار همکاری تمام ارگان‌های نظامی، امنیتی و همکاری رسانه‌ها و مسئولان برای آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا و تخریب این منازل با هدف تاسیس منطقه ویژه اقتصادی آستارا شد.

نعیمی‌رز، پیگیری ادامه راه‌آهن رشت به آستارا را از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار خود ذکر کرد و یادآور شد: با وجود مخالفت برخی مسئولان این پروژه احیا شد.

Share