بيانيه هيات ثارالله رشت:

نمایندگان محترم ؛ خودتان را درمقابل اعتقادات مردم قرار ندهید.

اختصاصی دیارمیرزا: به نمایندگان محترم مردم متذکر میشویم، شما مثل اینکه یادتان رفته نماینده مردم شیعه ای هستید که دل درگرو خاندان اهل‌بیت علیهم السلام دارند… وارد حوزه ای شدید که به جان مردم بسته است این حرکت میتواند باهجمه چون ۹ دی سال ۱۳۸۸ روبرو شود. این سرزمین برای اولاد فاطمه سلام الله علیهاست.

اختصاصی دیار میرزا:درپی بررسی حذف تعطیلات روزتاعوسا و ۲۹ صفر درمجلس شورای اسلامی هیات ثارالله رشت بیانه ای را آماده کرد و آنرا برای نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و نیز دفتر مراجع عظام تقلید ارسال کرد همچنین شنیده شده است هیات های فعال استانهای دیگر نیز به این امر اعتراض نموده اند در بخشی از این بیانیه آمده است  به نمایندگان محترم مردم متذکر میشویم، شما مثل اینکه یادتان رفته نماینده مردم شیعه ای هستید که دل درگرو خاندان اهل‌بیت علیهم السلام دارند… وارد حوزه ای شدید که به جان مردم بسته است این حرکت  میتواند باهجمه چون ۹ دی سال ۱۳۸۸ روبرو شود. این سرزمین برای اولاد فاطمه سلام الله علیهاست.

 

بسمه تعالی

باسلام و احترام

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی؛ خودتان را درمقابل اعتقادات مردم قرار ندهید.

درپی بررسی حذف تعطیلات روزتاعوسا و ۲۹ صفر درمجلس شورای اسلامی به نمایندگان محترم مردم متذکر میشویم، شما مثل اینکه یادتان رفته نماینده مردم شیعه ای هستید که دل درگرو خاندان اهل‌بیت علیهم السلام دارند… وارد حوزه ای شدید که به جان مردم بسته است این حرکت  میتواند باهجمه چون ۹ دی سال ۱۳۸۸ روبرو شود. این سرزمین برای اولاد فاطمه سلام الله علیهاست.

اگرازدیاد تعطیلی ها درکشور برای تان مسئله شده است چرا از تعطیلات نوروز و … نمی کاهید؟ با چه ادله ای در حکومت شیعی چنین حرکتی قابل توجیه است؟ درصورتی که مراجع عظام تقلید مردم را به تعظیم این شعائر تشویق می‌کنند این حرکت شما چه توجیهی دارد؟

اگر نمیدانید بدانید که این تعطیلی ها ریشه قرآنی، روائی و تاریخی دارد و همیشه منشاء برکات و خیرات بسیار زیادی چه در حوزه فرهنگ و چه اقتصاد و حتی همیت سیاسی مردم درجهت گفتمان انقلاب اسلامی و جامعه ظهور بوده است. نظام  اسلامی اگر چیزی دارد بخاطر رشعاتی از انوار قدسی مجالس عزا در این ایام است. بفرموده  معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

متذکر میشویم سالهاست که از جنگ نرم وحقد دشمنان برای رخت بر بستن احکام دین اسلام وفرهنگ شیعه  از جوامع سخن میگوییم و امروز متاسفانه باید گفت شاهد آثارش در بعضی از تصمیم گیری‌ها هستیم. آیا فکر نکردید این تصمیم باعث کم رونقی مجالس اهل بیت علیهم السلام که قوی ترین رسانه فرهنگ و تفکر شیعه  وبزرگترین پایگاه حمایتی حکومت اسلامی ست میشود؟

آیا صنعت آنقدر مهم شده است که همدردی  با امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف در این ایام خاص دیگر اهمیتی ندارد؟ برادران محترم مجلس شورای اسلامی ما به دنبال انقلاب صنعتی و خودکفایی دراین زمینه نبوده و نیستیم. ما شهید داده ایم و انقلاب کردیم  با عنوان انقلاب فرهنگی… متاسفانه رسوبات سکولاریستی، خود را در این مورد نشان داده است.

هیات ثارلله رشت از طرف تمامی مجموعه های دینی و هیئات مذهبی  هشدار می‌دهد نمایندگان محترم مجلس خودشان را درمقابل اعتقادات مردم قرار ندهند و بهتر است اصلاح این قانون را از دستور کار مجلس خارج کنند. با آرزوی سلامتی و طول عمررهبرانقلاب حضرت امام خامنه ای حفظه الله و آرزوی توفیق خدمت برای تمامی خدمتگزارن نظام جمهوری اسلامی.

هیات ثارلله رشت

ومن الله التوفیق

Share