نعیمی:حرکت مسئولان در راستای اهداف انقلاب انتظار مردم است

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به دستگیری یکی از مدیران شهرستانی، اظهار کرد: تنها صرف ادعا برای متهم کردن مسئولان به ارتکاب اختلاس و دیگر اعمال تخلفات کافی نیست و باید توسط مرجع ذی‌صلاح قانونی اثبات شود. وی حمایت از مسئولان تا زمان اثبات جرم را جزو […]

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به دستگیری یکی از مدیران شهرستانی، اظهار کرد: تنها صرف ادعا برای متهم کردن مسئولان به ارتکاب اختلاس و دیگر اعمال تخلفات کافی نیست و باید توسط مرجع ذی‌صلاح قانونی اثبات شود.

وی حمایت از مسئولان تا زمان اثبات جرم را جزو وظایف خود دانست.

naimi

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی برخورد قانونی و رسیدگی با افراد متخلف در هر پست و مقام را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مردم غیور ایران اسلامی در مقابل این همه خون، شهادت، شهامت، ایثار‌گری‌ و جانبازی‌ها از مسئولان انتظار دارند که در راستای اهداف و آرمان امام راحل و شهدای انقلاب حرکت کنند.

وی درباره وضعیت صدور مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا برای آغاز به‌کار رسمی این اسکله، خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر با مدیر‌عامل بنادر و دریانوردی کشور و معاون اول رئیس جمهور قول مساعد در تسریع صدور این مجوز داده شده که در اسرع وقت ابلاغ می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازگشایی مبادلات مرزنشینی این شهرستان گفت: با توجه به اینکه مبادلات مرزی مرزنشینان در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی لغو شده است اما با پیگیری‌های انجام شده مرزنشینان آستارا می‌توانند تا پایان سال از این مزیت بهره‌مند شوند.

Share