با حضور نماینده ویژه معاون اول رئیس جمهور

نشست رسیدگی به مسائل استان گیلان به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

دیارمیرزا:مهندس کیهان هاشم نیا افزود: در این جلسه ضمن بررسی قیمت خرید تضمینی چای، در مورد تشکیل صندوق توسعه چای و همچنین تمدید مقررات ۴ سال گذشته طرح توسعه صنعت چای تصمیم گیری شد

به گزارش دیار میرزا : در این نشست که جمعی از نمایندگان استان، معاونین وزارت جهاد کشاورزی و نفت و مدیران استانی حضور داشتند در زمینه موضوعات مرتبط با چای و سایت پشتیبانی نفت و گاز سردارجنگل و ابریشم بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
استاندار گیلان در پایان این نشست گفت : در این نشست مسائل مهم گیلان مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت که نتایج مهمی برای استان به همراه داشت.


مهندس کیهان هاشم نیا افزود: در این جلسه ضمن بررسی قیمت خرید تضمینی چای، در مورد تشکیل صندوق توسعه چای و همچنین تمدید مقررات ۴ سال گذشته طرح توسعه صنعت چای تصمیم گیری شد.
وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد مسائل مربوط به پشتیبانی در ساخت سایت نفت و گاز سردار جنگل توسط استان انجام شود، اظهارداشت: از ابتدای سال ۹۲ کار ساخت این سایت نفتی آغاز و هر هفته روند کار آن به معاون اول رییس جمهور گزارش ارائه خواهدشد.

محمد علی آبادی معاون هماهنگی و نظارت معاون اول که به تقاضای کیهان هاشم نیا از معاون اول رئیس جمهور در کارگروه رسیدگی به مسائل استان که شنبه گذشته در تهران برگزار شده بود به گیلان سفر کرد و در دو روز از چند طرح گردشگری، کارخانه نخریسی ابریشم در لنگرود ، کارخانه فرآوری چای در لاهیجان و بیمارستان قائم ، محل احداث سایت پشتیبانی نفت و گاز رودسر ، کارخانجات و باغ های چای در لاهیجان بازدید کرد.

Share