ندیمی:جولان اجناس بی‌کیفیت درنمایشگاه بهاره

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره نمایشگاه‌های بهاره قیمت ها را کاهش نمی دهد گفت:قیمت‌ کالا‌های عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره نسبت به بازار پایین بوده اما متناسب با نزول قیمت کیفیت‌ها هم در سراشیبی پایین آمدن قرار گرفته‌اند. ایرج ندیمی،با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره از چند دیدگاه قابل نقد هستند […]

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره نمایشگاه‌های بهاره قیمت ها را کاهش نمی دهد گفت:قیمت‌ کالا‌های عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره نسبت به بازار پایین بوده اما متناسب با نزول قیمت کیفیت‌ها هم در سراشیبی پایین آمدن قرار گرفته‌اند.

ایرج ندیمی،با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره از چند دیدگاه قابل نقد هستند افزود: در بسیاری از نمایشگاه‌های عیدانه بسیاری از کالا‌هایی که عرصه می شوند عمدتا از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و قیمت ها نیز نسبت به بازار نازل‌تر است نه در قیاس با قیمت واقعی بنابراین این‌گونه ستاد‌های عیدانه نمی‌توانند رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورند.

nadimi2

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های عیدانه از این جهت که در یک مکان مشخص برپا شده و مردم نیاز به رفتن به جا‌های مختلف و صرف هزینه‌های گزاف حمل‌و نقل ندارند می‌تواند مفید باشد تصریح کرد: متأسفانه پایین بودن کیفیت کالا‌های عرضه شده در این گونه نمایشگاه‌ها موجبات روی آوردن مجدد مردم به بازار را فراهم می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش خرید‌های مردم در روز‌های پایانی سال گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با توجه به اینکه عرضه محصولات و کالا‌ها در آن‌ها با قیمت واقعی خود نبوده و در قیاس با قیمت بازار نازل‌تر است نمی‌تواند به کاهش بار اقتصادی جامعه کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که متأسفانه در بیشتر نمایشگاه‌های عیدانه بهترین‌های کالا‌ها عرصه نمی‌شود افزود: اگر کیفیت‌ها و برند‌ها رعایت شود و فروشندگان از عرضه کالا‌های بدون مار‌ک‌های استاندار بپرهیزند استقبال مردم از نمایشگاه‌های عیدانه بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: قیمت‌ کالا‌های عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره نسبت به بازار پایین بوده اما متناسب با نزول قیمت کیفیت‌ها هم در سراشیبی پایین آمدن قرار گرفته‌اند.

ندیمی با بیان این مطلب که نمایشگا‌ه‌ها و حراج‌های سالانه باید برای کمک به مردم و اقشار ضعیف جامعه صورت بگیرد تا بتوانند کالا‌های مورد نیاز خود را با قیمتی بهتر دریافت کنند تصریح کرد: متأسفانه درهم بودن کیفیت کالا‌ها و نبود جنس عالی از لحاظ رعایت برند در نمایشگاه‌ها نظر مردم را به خرید جذب نمی‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: متأسفانه برگزاری نمایشگاه‌های عیدانه موجبات کاهش قیمت‌ها و کم شدن مراجعات مردم به بازار‌ را فراهم نمی‌کنند

Share