ندیمی:باید از کیان مجلس دفاع کنیم/ انتقاد از ادبیات برخی نمایندگان

به گزارش دیارمیرزا:ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به نوع ادبیات برخی نمایندگان در جلسه روز گذشته خانه ملت، انتقاد کرد. وی افزود: نوع ادبیات برخی نمایندگان مجلس درباره خود مجلس و نمایندگان مانند قهوه‌خانه و خواب چرا باید به امثال بنده […]

به گزارش دیارمیرزا:ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به نوع ادبیات برخی نمایندگان در جلسه روز گذشته خانه ملت، انتقاد کرد.

resized_283370_216

وی افزود: نوع ادبیات برخی نمایندگان مجلس درباره خود مجلس و نمایندگان مانند قهوه‌خانه و خواب چرا باید به امثال بنده یا تعداد زیادی از وکلای ملت دلالت کند؟

ندیمی ادامه داد:‌ روز گذشته سایت‌ها از چند دوره مجلس عکس‌هایی را منتشر کردند که نمایندگان در آن خواب بودند؛ باید ما از کیان مجلس دفاع کنیم و بایستی به این موضوع توجه بیشتری شود.

نماینده لاهیجان در خانه ملت در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بودجه سنواتی اشاره و تصریح کرد: مجلس در بودجه مسئولیت دارد که تا دولت بودجه را پیشنهاد ندهد، نمی‌توانیم آن را بررسی کنیم؛ باید پرسید کدام تصمیم مالی-پولی را مجلس می‌تواند بگیرد که تاکنون نگرفته است؟ ما که ده‌ها طرح برای موضوع گرانی و ارز ارائه کرده‌ایم؛ مدعیان ثابت کنند که ما طرح نداده‌ایم.

ندیمی در خاتمه گفت:‌ وقتی مجلس را تضعیف می‌کنیم، در واقع مردم را تضعیف می‌کنیم؛ بودجه سند مالی کشور است و باید بین دو قوه طوری رفتار شود که بر اساس آن بتوانیم پاسخگو باشیم. توهینی که روز گذشته به نمایندگان مجلس شد، شاید در تاریخ تاکنون نشده باشد.

Share