مهندس خصوصی: ۴۸روستای صومعه‌سرا گازرسانی می‌شود

به گزارش دیار میرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی در دیدار مسئولان با مردم روستای «نوخاله اکبری و جعفری» بخش تولمات این شهرستان، اظهار کرد: توسعه روز افزون حق مردم روستاهای صومعه‌سرا است. وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی روستایی برای شناسایی و برطرف کردن سریع مشکلات اهالی و ساکنان روستاها، تصریح کرد: تشکیل کارگروه‌های مختلف در […]

به گزارش دیار میرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی در دیدار مسئولان با مردم روستای «نوخاله اکبری و جعفری» بخش تولمات این شهرستان، اظهار کرد: توسعه روز افزون حق مردم روستاهای صومعه‌سرا است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی روستایی برای شناسایی و برطرف کردن سریع مشکلات اهالی و ساکنان روستاها، تصریح کرد: تشکیل کارگروه‌های مختلف در روستاها و بازدید هر هفته مدیران با روستاییان نشانه عزم راسخ برای برطرف کردن برخی مشکلات و معضلات مردم است.خصوصی

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، لازمه رضایتمندی مردم از خدمات‌رسانی مسئولان را اتحاد، همدلی و تلاش مضاعف دانست و افزود: رابطه مردم و مسئولان مانند همیشه باید تنگاتنگ و در یک مسیر واحد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای حوزه خدمات‌رسانی به شهر و روستاهای صومعه‌سرا صورت گرفته است، متذکر شد: از بین ۱۵۱ روستای صومعه‌سرا بالغ بر ۱۰۳ روستا گازرسانی شده است.

خصوصی‌ثانی از اجرای عملیات پروژه گازرسانی به ۴۸ روستای باقی‌مانده صومعه‌سرا خبر داد و بیان کرد: تلاش ما برای تزریق اعتبار جدید و انجام طرح گازرسانی ۴۸ روستای صومعه‌سرا به صورت تجمیع در آینده‌ نزدیک است.

وی به ضعف ولتاژ برق در بیشتر روستاهای صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: تیرهای چراغ برق‌ جدیدی با پیگیری مردم و رئیس اداره برق صومعه‌سرا در حال نصب در روستاهای این شهرستان است تا ضعف ولتاژ برق تا حدودی برطرف شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، مدیریت را شغلی حساس و بسیار مهم خواند و متذکر شد: مدیران مکلف به ارائه خدمات‌رسانی بهتر به مردم هستند که این خدمات‌رسانی‌ها جز با حضور در بین مردم و لمس کردن مشکلات آن‌ها محقق نمی‌شود.

وی با تصریح بر اینکه نمایندگان گیلان در راستای برطرف شدن ۱۰ مشکل اساسی استان در تلاش هستند، یادآور شد: تکمیل راه‌آهن و آزاد راه، ساخت پالایشگاه، برطرف شدن معضلات حوزه کشاورزی، بیکاری جوانان و بررسی مباحث مربوط به تالاب انزلی و صومعه‌سرا از جمله طرح‌های پیشروی نمایندگان گیلان است.

خصوصی‌ثانی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌های قبلی کار این طرح‌های پیشنهادی نمایندگان استان تا پایان دوره چهار ساله به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به درخواست ساکنان روستاهای «نوخاله اکبری» و «جعفری» صومعه‌سرا مبنی بر استقرار شهرداری در این روستاها، اذعان کرد: استقرار شهرداری در منطقه نو خاله صومعه‌سرا باید با پیگیری و رایزنی‌های قبلی تحقق یابد.

Share