مهندس جعفرزاده : تبعیت از ولایت فقیه عامل انسجام و وحدت جامعه است

به گزارش دیار میرزا : نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیت از ولایت فقیه عامل انسجام و وحدت جامعه است بنابراین باید همواره پشتیبان این اصل مترقی و الهی بود. مهندس غلامعلی جعفرزاده صبح روز پنجشنبه  در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان گیلان  آگاهی  از مسائل سیاسی را به ویژه برای حافظان […]

به گزارش دیار میرزا : نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیت از ولایت فقیه عامل انسجام و وحدت جامعه است بنابراین باید همواره پشتیبان این اصل مترقی و الهی بود.

مهندس غلامعلی جعفرزاده صبح روز پنجشنبه  در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان گیلان  آگاهی  از مسائل سیاسی را به ویژه برای حافظان امنیت جامعه مهم دانست و افزود: حفظ هوشیاری در مقابل دشمنی و هجمه استکبار، موجب آمادگی در مقابل تهدیدات است.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا از انقلاب اسلامی کینه دارد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی با قطع کردن ریسمان وابستگی ایران به آمریکا و اسرائیل عامل عزت و سربلندی ملت شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه عامل دشمنی آمریکا قطع منافع آنان در ایران است، گفت: انقلاب اسلامی با بنا گذاردن حکومتی مستقل از سیاست های استکبار جهانی و با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت به منبع الهام کشورهای منطقه و مقابله با توطئه بر علیه ملت اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: دشمن از تمام توطئه های خود برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ناامید شده است و تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی را جنگ فرسایشی در حوزه اقتصادی با هدف ناراضی ساختن مردم از حکومت می داند.

جعفرزاده گفت: نقش مردم در ثبات سیاسی نظام و پایداری آن در برابر زیاده خواهی دشمن عاملی شده است تا با اعمال فشار و سنجش موقعیت مردم سیاست های خود را در مقابل ایران تنظیم کنند و این اهمیت حضور مردم و مشارکت سیاسی آنان را بیشتر ساخته است.20268-300x180

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات های گذشته و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: دشمنان با تبلیغات و انحراف افکار عمومی می خواهند حمایت گستره مردمی از نظام را به حاشیه براند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت هوشیاری و آمادگی ادامه داد: برگ برنده های که نظام با مشارکت مردم کسب می کند باید با هوشیاری حفظ شود.

وی همچنین تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را رمز انسجام و وحدت در جامعه معرفی و به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: فتنه سال ۸۸ در فضایی شکل گرفت که اعتقاد به ولایت مطلقه را زیر سئوال برده بودند.

 جعفرزاده زمینه افزایش فشارهای اقتصادی را عدم وجود رویکرد قوی اقتصادی دانست و افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در صحن جامع رضوی در سخنرانی نوروزی سال ۸۶ و پس از آن در نامگذاری سال ها به موضوع اقتصاد و تقویت رویکرد اقتصادی تاکید داشته که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفت.

وی اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) رویکردیست که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را از سقوط به دامان استکبار نجات می دهد.

عضو کمیسیون برنامه ف بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی مترقی ترین قانون اساسی جهان را دارد، یادآورشد: الگوی ولایت مطلقه فقیه موجب تعادل روابط بین قوا و تبعیت از آن رمز انسجام و وحدت در جامعه است.

Share