مقایسه هزینه انتخاباتی جبهه پیروان و جریان انحرافی

به گزارش دیار میرزا به نقل از  رویداد، برخی از مهترین اظهار نظرات و اخبار انتخاباتی به شرح زیر است: اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی در سخنانی در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم مدیریت مقتدرانه ویژه با هماهنگی مرکزیت داشته باشیم و این مسئولیت سنگین را […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از  رویداد، برخی از مهترین اظهار نظرات و اخبار انتخاباتی به شرح زیر است:

اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی در سخنانی در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم مدیریت مقتدرانه ویژه با هماهنگی مرکزیت داشته باشیم و این مسئولیت سنگین را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان و جریانات انحرافی به شدت مشغول کارند و پولشان، قدرتشان و وقتشان بیشتر از ما است، گفت: در مسئله تبلیغات باید بگویم که ما پول زیاد نداریم و اصلاً پول کم هم نداریم و به اجبار گفتیم که نمک در آش است، از این رو باید به سمت محتوا و شکل در تبلیغات پیش برویم، باید فعال تر باشیم و باید از فرصت هشت هفته‌ای که پس از آغاز سال جدید در اختیار ما است نهایت استفاده را داشته باشیم.
جبهه پیروان ۴ سناریو را برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته است

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه پیروان گفت: در سناریوی اول قرار است ما به یک گزینه واحد از داخل تشکیلات جبهه برسیم و اگر این امر صورت نگیرد، سناریوی دوم مبنی بر اجماع با سلایق اصولگرایی اجرا می‌شود و در حالت سوم نیز سناریوی ائتلاف محقق می‌شود که در این صورت ممکن است بخشی از این نظرات تأمین شود که در این صورت فرایند خدمت بالا می‌رود و فرد هم باید قبل از رأی آوری چنین اعتقادی داشته باشد و نگوید که من به جای سردار فقط سرباز صفر می‌خواهم؛ اگر این به سناریو محقق نشود، ما به خاطر مراعات مصالح کلی نظام و توجه به برنامه‌های دشمن، سناریوی چهارم را که مبتنی بر عدم ورود به منازعه است را اجرا می‌کنیم.

اصولگرایان برای رسیدن به اصلح ائتلاف کنند/حداکثر۲نامزد داشته باشند

آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری  اصولگرایان را به ائتلاف دعوت کرد و گفت:« توصیه من این است که اصولگرایان ائتلاف کنند».

 

وی افزود: اصولگرایان باید بنشینند و احسن و اصلح را انتخاب کنند.

 

آیت‌الله مهدوی‌کنی با تاکید بر اینکه بهتر است اصولگرایان به یک و یا حداکثر ۲ نامزد برسند، تاکید کرد: برای اینکه اصولگرایان به نتیجه برسند، باید برخی گذشت کنند.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به خطر انحراف گفت که انحراف برای هر نظامی مضر است.
نبی حبیبی: ائتلاف بزرگ اصولگرایی با محوریت روحانیت می‌تواند به یک کاندیدا برسد/ اصولگرایی منهای روحانیت یک اصولگرایی من درآوردی و انحرافی است

دبیرکل حزب موتلفه گفت:« جریان انحرافی اصلاح طلبان و مستقلین در مقابل جریان اصولگرایی قرار دارند و این جریان باید با تشکیل یک دایره بزرگ با محوریت روحانیت به یک نامزد واحد برسد».

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی صبح امروز در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با عنوان نگاه به آینده که در مجتمع فرهنگی آموزشی رفاه برگزار شد، اظهار داشت: در جریان اصولگرایی در دوره‌هایی از انتخابات این آسیب جدی وجود داشت که به علت تعدد نامزدها رای این جریان در یک حوزه انتخابیه شکسته شده بود.
محمد سلیمانی وزیر اسبق ارتباطات  و عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که تحلیل شما از ائتلاف سه گانه اصولگرایان(ائتلاف ۲+۱) چیست و فکر می کنید این ائتلاف تا چه میزان می تواند زمینه ساز پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشد گفت:
بنظرم پاسخ این سؤال را افکار عمومی و گروه های مختلف فعال در جامعه داده اند. ظاهراً به صورت فردی این اقدام شده است چون تشکل های همسو با هر یک از این سه نفر اظهار بی اطلاعی می کنند و اکثر اصولگراها نسبت به این ترکیب و سرنوشت آن تردید جدی و ابهامات اساسی و سؤال مبنائی دارند. تا حالا هم نتوانسته نظرها را به خود معطوف کند. انتخابات نباید شبهه شرکت سهامی پیدا کند.
تجربیات گذشته نشان می دهد که منطق ملت هم نمی پذیرد. یک ابهام این است که آخر کار معلوم نیست که اگر توافق بر یک نفر شد، هواداران دو نفر دیگر به فرد توافق شده توسط این سه نفر رأی دهند. مردم ایران مستقل تصمیم می گیرند و به فرد اصلح از دیدگاه خود رأی می دهند. رأی دادن در ایران دستوری و خواهش و تمنائی نیست. از طرف دیگر مردم سؤال می کنند آیا کسی که در مدیریت های قبلی اش مبانی و اصول اولیه اصول گرائی را رعایت نکرده است و صدها شاهد دارد چگونه می توان انتظار داشت اگر این فرد رئیس جمهور شود اصولگرائی را له نخواهد کرد و مایه شرمندگی آنها نخواهد شد؟ فردی که از اول باکی از حیف و میل بیت المال نداشته و ندارد، چگونه می خواهد گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) را پیاده سازی کند؟

 

پورمحمدی: مدل انتخاباتی جامعه روحانیت برای ریاست‌جمهوری، «ائتلاف جامع اصولگرایی» است

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز گفت:« جامعه روحانیت به نظر جامع انتخاباتی رسیده و ائتلاف جامعی را برای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نهایی کرده است».

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در پایان جلسه جامعه روحانیت گفت:« در این جلسه آخرین گزارشات سیاسی دریافت شد. الحمد الله فضای کشور در حال نزدیک شدن به فضای انتخاباتی است. همچنین حضور کاندیداهای مختلف سبب غنای انتخاباتی بوده و امکان انتخاب بیشتری را به مردم میدهد».

وی به پایگاه اطلاع رسانی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت به نظر جامع انتخاباتی رسیده و یک ائتلاف جامعی را برای اصولگرایان نهایی کرد که خوشبختانه مورد استقبال هم قرار گرفته است. امیدوارم در آینده بسیار نزدیک اطلاعات بیشتری از این مدل ارائه شود تا با ساماندهی اصولگرایان همه به توافق در کاندیداها، نظر واحد و ائتلاف قابل قبول اصولگرایی برسند.

Share