اولین سالگرد عروج ملکوتی شاهدان جبهه فرهنگی استان گیلان ؛

معامله با خدا رمز ماندگاری شهیدان مقدم و مژدهی است + عکس

دیارمیرزا:اولین سالگرد عروج ملکوتی شاهدان جبهه فرهنگی استان گیلان شهید محمدمهدی مقدم و شهید نریمان مددی مژدهی عصر دیروز۲۷ اسفند ماه ۹۱ در مهدیه رشت برگزار شد

به گزارش  دیارمیرزا ، حجت‌الاسلام سیدمجتبی طبسی در مراسم نخستین سالروز شهادت خادمان شهدا، شهیدان محمد مهدی‌مقدم و نریمان مددی‌مژدهی در مهدیه این شهر، با بیان اینکه باید وظیفه خود را نسبت به راه شهدا به خوبی بشناسیم، اظهار کرد: باید هرچه بیشتر با ویژگی‌ها و زندگی شهدا آشنا شویم.

وی معامله با خدا را بی‌ضرر دانست و گفت: باید دانست که شهدا چه کردند که خدا خریدار آن‌ها شد.13910102000051_PhotoA

این کارشناس دینی و فرهنگی، با بیان اینکه هر فردی که در راه خدا و چهارده معصوم (ع) گام بردارد نام او به نیکی می‌ماند، افزود: در غیر این صورت محکوم به فنا می‌شود.

وی اخلاص در کارها را سبب ماندگاری آن‌ها دانست و تصریح کرد: گمنام بودن از ویژگی‌های شهیدان محمد مهدی ‌مقدم و نریمان مددی مژدهی بود.

طبسی عبور از دلبستگی‌های دنیوی را راه رسیدن به خدا دانست و اذعان کرد: نباید در برابر مشکلات و ناکامی‌های زندگی تسلیم شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان از صاحب نعمت‌ها غافل و غرق در نعمت‌ها شود، خداوند نعمت‌ها را از او می‌گیرد تا به صاحب نعمت بیشتر توجه کند.

کارشناس امور دینی، به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: انسان ممکن است مانند حضرت فاطمه (س) از نظر معنوی به جایگاهی برسد که رضای خدا در رضای او باشد.

وی اخلاص در کارها را عامل رسیدن انسان به کمال دانست و تصریح کرد: داشتن اخلاص موجب همراهی با اهل‌بیت در آخرت می‌شود./فارس

 

 

Share