مردم رشت خواستار محاکمه مفسدان اقتصادی هستند

به گزارش دیارمیرزا به نقل از فارس ، مصطفی چراغی امروز در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این شهرستان، اظهار کرد: دستگیری چند نفر عضو شورای رشت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) اجرای توصیه‌‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است. وی با بیان اینکه امام راحل بارها فرمودند که نگذارید انقلاب به دست […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از فارس ، مصطفی چراغی امروز در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این شهرستان، اظهار کرد: دستگیری چند نفر عضو شورای رشت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) اجرای توصیه‌‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امام راحل بارها فرمودند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، افزود: کسی که خود را نماینده مردم می‌داند نباید دست به دزدی از بیت‌المال بزند و خویشاوندان خود را با پارتی استخدام کند.خبرگزاری فارس: مردم رشت خواستار محاکمه مفسدان اقتصادی هستند

*قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری مفسدان اقتصادی رشت

مسئول کانون بسیج دانشجویی رشت با اعلام قدردانی جامعه دانشگاهی از اقدام هوشمندانه دستگاه امنیتی استان، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با پشت سر گذاشتن سه دهه مبارزه جدی با ایادی استکبار و توطئه‌گران داخلی و خارجی اندوخته‌هایی از تجربه‌های گران سنگ را با همت عالی خود در آمیختند تا مقتدرانه و هوشمندانه ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب کنند.

وی تصریح کرد: مردم شهید پرور گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۹۲ با حضور پرشور خود و انتخاب رئیس جمهور و وکلای خود در شوراها ، دقت لازم را داشته باشند.

چراغی با اشاره به شادمانی مردم به‌ویژه دانشگاهیان از دستگیری مفسدان اقتصادی، اذعان کرد: دانشجویان بسیجی و ولایی رشت ضمن قدردانی از تلاش بی‌شائبه و مجاهدانه بهترین فرزندان ملت، حمایت خود را در ادامه دادن به مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام دادن به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مبنی بر مبارزه با مفسدان اقتصادی اعلام می‌دارند.

*محاکمه سریع مفسدان اقتصادی خواست مردم گیلان است

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند با متجاوزان بیت‌المال به شدت برخورد شود، گفت: محاکمه سریع مفسدان اقتصادی رشت خواست مردم گیلان است.

مسئول کانون بسیج دانشجویی رشت افزود: نتیجه دور شدن از سیره شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی افتادن در دام شیطان و دزدی از بیت‌المال است.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی یک پارلمان محلی برای تصمیم‌سازی و مدیریت شهر و روستاست و اینکه عده‌ای شورا را با مدل یک شرکت تعاونی اداره می‌کردند موجب انحراف این نهاد شده است تا امروز به جای خدمت به مردم در محاکم قضایی پاسخگوی عملکرد نادرستشان باشند.

*حزب‌الله وارد عرصه انتخابات شورای رشت شود

چراغی با تصریح بر اینکه مردم به نیروهای ارزشی و حزب‌اللهی اعتماد کامل دارند، خاطرنشان کرد: حزب‌الله وارد عرصه انتخابات شود تا نااهلان نتوانند به شورا برسند.

وی یادآور شد: در این مبارزه نفس‌گیر اما مقدس در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) ایستاده‌ایم و هرگز بسیجیان و مردم ولایت‌مدار از آرمان‌های انقلاب اسلامی و عمل به سیره شهدا کوتاه نمی‌آیند.

Share