مرتضوی بدون وکیل به دادگاه می رود!

به گزارش دیار میرزا ،محمد اصلانی، درباره برگزاری داگاه کهریزک و رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی اظهار داشت: قاضی این دادگاه خبر از علنی بودن دادگاه داده و تصمیم دارد دادگاه را علنی برگزار کند از این رو تاکنون اصل بر علنی بودن دادگاه است، مگر اینکه در زمان دادگاه تصمیم دیگری در این باره […]

به گزارش دیار میرزا ،محمد اصلانی، درباره برگزاری داگاه کهریزک و رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی اظهار داشت: قاضی این دادگاه خبر از علنی بودن دادگاه داده و تصمیم دارد دادگاه را علنی برگزار کند از این رو تاکنون اصل بر علنی بودن دادگاه است، مگر اینکه در زمان دادگاه تصمیم دیگری در این باره اتخاذ شود.
وی با بیان اینکه این دادگاه در روز هشتم اسفند برگزار می‌شود، گفت:در این دادگاه به اتهامات سه نفر از متهمان پرونده کهریزک رسیدگی می‌شود؛ سعید مرتضوی به عنوان متهم ردیف اول ۳ اتهام و متهم ردیف دوم و سوم هر یک، یک عنوان اتهامی دارند.
39771_842
اصلانی با بیان اینکه مرتضوی در این دادگاه خود به دفاع از موارد اتهامی‌اش خواهد پرداخت و وکیل نخواهد داشت، تصریح کرد: محمدصالح نیکبخت وکیل خانواده امیری‌فر، طاهری و کمالی وکلای خانواده‌های کامرانی و روح‌الامینی هستند.

گفتنی است؛ سعید مرتضوی متهم ردیف اول این پرونده است و ۴ عنوان اتهامی شامل معاونت در قتل، عدم ارائه گزارش به سازمان بازرسی، ارائه گزارش غیرواقع، بازداشت غیرقانونی دارد. در دادگاه کهریزک به ۳ عنوان اتهامی معاونت در قتل، ارائه گزارش غیرواقع و بازداشت غیرقانونی سعید مرتضوی رسیدگی می‌شود.

Share