مدیرعامل سازمان تاکسیرانی:نرخ کرایه تاکسی‌های رشت افزایش می‌یابد

دیار میرزا:‌مسعود کاظمی در حاشیه اعتصاب تاکسی‌داران رشت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اینکه کمتر از پنج ماه برای مدیریت سازمان تاکسی‌رانی شهرداری رشت انتخاب شده است، اظهار کرد: هدف ما برطرف کردن دغدغه‌های اصلی رانندگان تاکسی و تاکسی‌داران است. وی یکی از مشکلات رانندگان تاکسی را مسئله سوخت عنوان کرد و گفت: این […]

دیار میرزا:‌مسعود کاظمی در حاشیه اعتصاب تاکسی‌داران رشت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اینکه کمتر از پنج ماه برای مدیریت سازمان تاکسی‌رانی شهرداری رشت انتخاب شده است، اظهار کرد: هدف ما برطرف کردن دغدغه‌های اصلی رانندگان تاکسی و تاکسی‌داران است.

وی یکی از مشکلات رانندگان تاکسی را مسئله سوخت عنوان کرد و گفت: این مسائل با همکاری رانندگان، مسئولان شهری، شهرستانی و استانی به صورت کامل برطرف شده است.

این مسئول با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت قطعات یدکی خودرو، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان تاکسی در سطح شهر رشت، پیگیری موضوع افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی‌ است.

وی به تدوین یک بسته پیشنهادی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های شهر رشت اشاره کرد و افزود: این بسته پیشنهادی پس از تحویل به شهردار رشت در صحن شورای اسلامی این شهر مطرح شد و مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح قرار گرفت.

کاظمی، از اجرایی شدن بسته پیشنهادی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های شهر رشت از ششم اسفند ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این بسته پیشنهادی با در نظر گرفتن منافع عمومی تدوین شده است.

به گزارش فارس، جمعی از رانندگان تاکسی شهر رشت در محل سازمان تاکسی‌رانی این شهر در اعتراض به افزایش نیافتن نرخ کرایه تاکسی‌ها تجمع کرده بودند که با حضور مسئولان سازمان تاکسی‌رانی شهرداری رشت این تجمع دقایقی پیش پایان یافت.

Share