صادق محصولی:

مدت‌هاست که هیچ ارتباطی با “دولت دهم” نداشته‌ام/ جامعه از بی‌تقوایی سیاسی آسیب می‌بیند

دیارمیرزا:عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره انتشار اخباری مبنی بر ادامه ارتباط وی با دولت دهم و جریان حاشیه‌ای آن اظهار داشت: من مدت‌هاست که هیچگونه ارتباطی با دولت اعم از دیدار، جلسه، گفتگو و … نداشته‌ام.

به گزارش دیارمیرزا صادق محصولی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره انتشار اخباری مبنی بر ادامه ارتباط وی با دولت دهم و جریان حاشیه‌ای آن اظهار داشت: من مدت‌هاست که هیچگونه ارتباطی با دولت اعم از دیدار، جلسه، گفتگو و … نداشته‌ام؛ اینها همه دروغ و اتهاماتی است که عده‌ای مطرح می‌کنند.

عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره اهداف انتشار چنین اخباری، عنوان کرد: عده‌ای برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری که سیاسیون را به تقوا توصیه کردند، متاسفانه بی‌تقوایی کرده و نسبت‌های دروغی را به افراد منتسب می‌کنند که همواره جامعه و مردم و فضای فرهنگ عمومی ما از این دروغ گویی‌ها و بی تقوایی‌ها آسیب دیده است.

وی در این باره افزود: این گروه‌ها چون نمی‌توانند در مقابل گفتمان جبهه پایداری که همواره به دنبال ترویج خلوص انقلابی است، مقابله کنند، در صدد تخریب افراد این جبهه از طریق ابراز این شایعات و مطالب کذب بر می‌آیند.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛‌ درباره انتشار اخبار مبهمی پیرامون حضور “صادق محصولی” در جبهه پایداری عنوان کرد: ایشان از اعضای فعال جبهه هستند و هر هفته در جلسات عمومی و خصوصی (جلسات مربوط به کمیته های تخصصی خودشان) شرکت می‌کنند.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره  ارتباط ” محصولی” با اعضای هیئت دولت و جریان حاشیه‌ای آن اظهار داشت: کسانی که ادعا می‌کنند محصولی با دولت ارتباط دارد ادعای خود را ثابت کند.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: “محصولی” مدت‌هاست که از دولت بیرون آمده است و با آنها ارتباطی ندارد کسانی که ادعا می کنند این ارتباط ادامه دارد بگویند کجا و چه ارتباطی برقرار است تا محصولی خودش درباره آن پاسخ دهد.

Share