لنکرانی کاندیدای نهایی جبهه پایداری شد

دایرمیرزا: حجت الاسلام و المسلمین جلالی، عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی و مسئول دفتر علامه مصباح یزدی پیرامون کاندیدای اصلی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: از میان گزینه های متعددی که در جبهه پایداری انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، این جبهه هم اکنون به کاندیدای واحد رسیده است.

به گزارش دیارمیرزا  ، سایت بی باک نیوز که گفته می شود ارتباط نزدیکی با دفتر آیت لله مصباح یزدی دارد در خبری مدعی شد وزیر سابق بهداشت در دولت نهم کاندیدای نهایی جبهه پایداریست . این سایت پس از دقایقی خبر مذکور را از خروجی خود حذف کرد .
١٢٣
متن این خبر را در زیر می خوانید :

حجت الاسلام و المسلمین جلالی اظهار داشت: دکتر باقری لنکرانی بعنوان کاندیدای نهایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی، عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی و مسئول دفتر علامه مصباح یزدی پیرامون کاندیدای اصلی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: از میان گزینه های متعددی که در جبهه پایداری انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، این جبهه هم اکنون به کاندیدای واحد رسیده است.

وی پیرامون دلیل تاخیر این جبهه در اعلام کاندیدای خود ابراز داشت: از آنجا که اساس جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر پیروی از ولایت و لحاظ معیارها و فرمایشات مقام معظم رهبری است، هر چند کاندیدای جبهه پایداری مشخص شده است اما همچنان منتظر اعلام معیارها از سوی مقام معظم رهبری می باشیم تا ملاک ها و معیارهای معظم له لحاظ گردد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که درباره مصداق نهایی کاندیدای جبهه پایداری پرسیده بود، اظهار داشت: همانطور که می دانید، جبهه پایداری دارای کمیته های مختلفی است که بررسی کاندیداها و اعلام رسمی کاندیدای قطعی جبهه پایداری از سوی کمیته سیاسی بزودی صورت می گیرد و بنده جزء کمیته سیاسی نیستم که نظر قطعی این کمیته را اعلام نمایم اما شنیده ها حاکی است که دکتر باقری لنکرانی بعنوان کاندیدای اصلی جبهه پایداری در انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهد بود.

Share