کوچکی نژاد :جامعه اسلامی مهندسان در انتخابات ریاست جمهوری به ولایتی گرایش دارند

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد در دومین جلسه جامعه اسلامی مهندسان گیلان با نام «جام»، جامعه اسلامی را یک تشکل تخصصی نامید و‌ اظهار کرد: ‌سال‌هاست که این تشکل در عرصه‌های مختلف کشور وجود داشته و در گیلان حدود ۱۵ سال حضور فعال دارد. وی با بیان اینکه «جام» مجوز قانون احزاب را گرفته است، تصریح کرد: […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد در دومین جلسه جامعه اسلامی مهندسان گیلان با نام «جام»، جامعه اسلامی را یک تشکل تخصصی نامید و‌ اظهار کرد: ‌سال‌هاست که این تشکل در عرصه‌های مختلف کشور وجود داشته و در گیلان حدود ۱۵ سال حضور فعال دارد.

وی با بیان اینکه «جام» مجوز قانون احزاب را گرفته است، تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسان از یک شورای جوانان و شورای اجرایی تشکیل شده که در اساسنامه تعریف شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افتتاح ساختمان جدید جام گیلان را واقع در میدان انتظام این شهر ذکر کرد.

*کسی پاسخگوی اعمال اعضای شورای شهر رشت نیست

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان درباره حوادث اخیر در شورای شهر رشت اضافه کرد: در شهر رشت آسیب‌هایی وجود دارد که دستگیری چهار نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر از آن جمله است و اینکه کسی پاسخ اعمال آن ها را نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: اگر فردی از «جام» کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت شود و رای بیاورد باید چهار سال پاسخ اعمال عضو قبلی شورا را بدهد.

*رئیس جمهور باید پایبند به ولایت فقیه باشد

کوچکی‌نژاد با تصریح بر اینکه اوایل انقلاب بنی‌صدر یک پدیده بود،‌ اضافه کرد: عقبه بنی‌صدر از اسلام فاصله داشت اما برخی‌ها از این موضوع غافل ماندند و به وی رای دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که رئیس جمهور می‌شود باید پایبند ولایت‌فقیه باشد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اعلام کاندیدای حامی هر یک از احزاب سیاسی کشور در انتخابات، اضافه کرد: بعید می‌دانم تا دو هفته دیگر نیز احزاب کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کنند زیرا ایام تعطیلات نزدیک است.

*اصلاح‌طلبان به دلیل فتنه ۸۸ برای ورود به انتخابات تردید دارند

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در تلاش برای ورود به انتخابات هستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با وجود فتنه ۸۸ در سابقه خود برای ورود تردید دارند.کوچکی ن‍ژاد1

وی با بیان اینکه کسانی که در فتنه حضور داشتند نمی‌توانند وارد انتخابات شوند، گفت: برخی‌ها نان خود را در پدیده‌ها می‌بینند که نخبگان باید این هشدار را به مردم دهند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: مشکل اقتصادی ما را نظام به صورت قطع برطرف می‌کند اما آسیب و مشکل جدی وجود ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ نبود انحراف سیاسی در زندگی، متدین بودن، خوش سابقه بودن و … از شرایط عمومی کاندیداهای معرفی‌ شده از طرف «جام» برای انتخابات شورای اسلامی شهرها است.

وی یادآور شد: «جام» تلاش دارد در ۵۲ شهر استان نماینده شورای شهر داشته باشد و این تشکل در انتخابات ریاست ‌جمهوری تا حدی به علی‌اکبر ولایتی گرایش دارد.

Share