کوچکی نژاد:باهنر به زودی سفرهای استانی اش را آغاز خواهد کرد

به گزارش دیار میرزا به نقل از گیلان آنلاین جبار کوچکی‌نژاد عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگویی، با اشاره به کاندیداتوری محمدرضا باهنر در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخاباتی محمدرضا باهنر رسما تشکیل شده و محسن کوهکن به عنوان رئیس ستاد انتخاب شده است. به گزارش گیلان آنلاین وی با بیان اینکه […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از گیلان آنلاین جبار کوچکی‌نژاد عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگویی، با اشاره به کاندیداتوری محمدرضا باهنر در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخاباتی محمدرضا باهنر رسما تشکیل شده و محسن کوهکن به عنوان رئیس ستاد انتخاب شده است.

به گزارش گیلان آنلاین وی با بیان اینکه در نشست اخیر شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اعضای هیئت اجرایی انتخابات این تشکل مشخص شد گفت: محمدرضا باهنر در جلسه پنجشنبه جبهه پیروان خط امام و رهبری به صورت رسمی کاندیداتوری خود را اعلام خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه احمد نیک‌فر، محسن کوهکن، محمدعلی شایسته‌نیا و تعدادی از دوستان قدیمی باهنر در ستاد انتخاباتی وی حضور دارند، گفت: قرار است محسن کوهکن در نشست خبری برنامه‌های انتخاباتی آقای باهنر را اعلام کند.

کوچکی‌نژاد افزود: البته در نهایت از میان محمدرضا باهنر، یحیی آل‌اسحاق و منوچهر متکی یک‌نفر به عنوان کاندیدا باقی می‌ماند. ولی هر کدام ستادهای مجزای خود را تشکیل داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا باهنر دیدارهای انتخاباتی خود را با تشکل‌ها و مردم شروع کرده که اولین آنها دیدار با جامعه اسلامی فرهنگیان و جامعه ادوار نمایندگان بوده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: ستادهای انتخاباتی باهنر در حال طراحی است و وی به زودی سفرهای استانی خود را آغاز خواهد کرد.

 

Share