قربانی خبر داد: تغییر نظر احمدی‌نژاد نسبت به معرفی وزیر بهداشت

*تغییر نظر احمدی‌نژاد نسبت به معرفی وزیر به گزارش دیار میرزا یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان از زمزمه تغییر نظر رییس جمهور در مورد معرفی اقای طریقت منفرد به عنوان وزیر بهداشت خبرداد. محمد حسین قربانی گفت: خبرهایی شنیده‌ایم که رییس جمهور قرار است فرد دیگری راغیر از طریقت منفرد به عنوان وزیر بهداشت […]

*تغییر نظر احمدی‌نژاد نسبت به معرفی وزیر

به گزارش دیار میرزا یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان از زمزمه تغییر نظر رییس جمهور در مورد معرفی اقای طریقت منفرد به عنوان وزیر بهداشت خبرداد.
محمد حسین قربانی گفت: خبرهایی شنیده‌ایم که رییس جمهور قرار است فرد دیگری راغیر از طریقت منفرد به عنوان وزیر بهداشت معرفی کند که البته خیلی موثق نیست.1
وی در مورد معرفی احتمالی زهره طبیب‌زاده نوری عضو کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان وزیر بهداشت گفت: اگرچه ایشان شخص توانمندی هستنداما وزارت بهداشت با وجود مشکلات عدیده به وزیر با شهامت و جسورتری نیاز دارد.
قربانی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات حوزه درمان، عدم تخصیص منابع مالی به آن و وضعیت اقتصادی کشور هرکسی پست وزارت بهداشت را بپذیرد در حقیقت ایثارکرده است.
وی با بیان اینکه رییس جمهور قبل از معرفی وزیر بهداشت با کمیسیون بهداشت و درمان رایزنی داشته باشد، افزود‌: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با داشتن دو وزیر، دو رییس دانشگاه علوم پزشکی و دو عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از کمیسیون‌های سرآمد مجلس است بنابراین بهتر است رییس جمهور تعامل بیشتری در این زمینه با کمیسیون داشته باشد و این به نفع دولت است.
قربانی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اگرمی خواهد درمعرفی وزیر بهداشت به خوبی عمل کند باید از مجموعه وزارت بهداشت فردی را به عنوان وزیر انتخاب کند چراکه افراد توانمند و متخصصی دراین مجموعه وجود دارند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون بهداشت و درمان گزینه‌ای برای پیشنهاد به رئیس جمهور در نظردارد، افزود: رییس جمهور باید در این زمینه پیش قدم شود به نظر ما نیروهای خوبی در وزارت بهداشت هستند که می‌توانند تعامل خوبی را بین دولت و مجلس برقرار کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان تاکیدکرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمادگی دارد برای معرفی وزیر بهداشت آینده با دولت همکاری کند.

Share