جهت شركت در نشست فصلی مسئولان بسیج دانشجويي گيلان :

احمد قدیری ابیانه١١ اسفند به گیلان می آید

دیار میرزا:سازمان بسیج دانشجویی گیلان نشست یک روزه فصلی را ۱۱ اسفند ماه جاری با حضور ۲۰۰ نفر از مسئولان بسیج دانشجویی و جانشینان خواهر دانشگاه های استان با هدف بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته در مجموعه بسیج دانشجویی، حفظ انسجام و ارتقاء توانمندی تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان برگزار می کند.

سازمان بسیج دانشجویی گیلان نشست فصلی مسئولان بسیج و جانشینان خواهر دانشگاه‌های گیلان را ۱۱ اسفندماه جاری با حضور احمد قدیری ابیانه برگزار می‌کند.

٢٣

به گزارش دیار میرزا به نقل از  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، سازمان بسیج دانشجویی گیلان نشست یک روزه فصلی را ۱۱ اسفند ماه جاری با حضور ۲۰۰ نفر از مسئولان بسیج دانشجویی و جانشینان خواهر دانشگاه های استان با هدف بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته در مجموعه بسیج دانشجویی، حفظ انسجام و ارتقاء توانمندی تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان برگزار می کند.

در این نشست یک روز احمد قدیری ابیانه، پژوهشگر جنگ نرم با موضوع کارکرد رسانه و بررسی شبکه های اجتماعی سخنرانی خواهد کرد.٢١

نشست اختصاصی و ارائه مطالب مدیران سازمان بسیج دانشجویی با مسئولان و جانشینان خواهر، مرور فعالیت ها و برنامه های سال ۹۲ و چگونگی اعزام راهیان نور و سخنرانی بصیرتی از جمله مهم ترین موضوعات و برنامه های این نشست است.

Share